• دوشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 97042513567
  • خبرنگار : 71548

پرونده جام‌جهانی در برخی روزنامه‌ها ناتمام ماند

پرونده جام‌جهانی در برخی روزنامه‌ها ناتمام ماند

جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه شب گذشته با قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه پایان یافت. این مسابقه که در ساعات پایانی روز، پایان یافت و مراسم اختتامیه را نیز به همراه داشت، نتوانست برخی از روزنامه‌های صبح امروز کشورمان را با خود همراه کند.

به گزارش ایسنا، در حالی که از پیش، زمان پخش مسابقه فینال این دوره از مسابقات جام‌جهانی مشخص شده بود و روزنامه‌ها می‌توانستند با برنامه‌ریزی از پیش طراحی‌شده، خودشان را به این خبر برسانند، اما باز هم برخی از مطبوعات ترجیح دادند این مسؤولیت را به سایر رسانه‌های مکتوبی بسپردند که وظیفه اصلی‌شان ـ اطلاع‌رسانی ـ را بر خواب و استراحتشان ترجیح می‌دهند. 

بر این اساس، روزنامه «آرمان امروز» صبح امروز (۲۵ تیر ماه) در صفحه نخست خود با تیتر «خروس‌های خوش‌شانس» خبر پیروزی فرانسوی‌ها در مسابقات جام جهانی را اعلام کرده است. همچنین روزنامه «آفتاب یزد» با تیتر «جام روی کاکل خروس‌های طلایی!» به پیروزی فرانسوی‌ها در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخته است.

روزنامه «اعتماد» نیز با انتشار تصویر بزرگی در صفحه نخست خود و با تیتر «شب فرانسوی» در گزارشی پرونده جام جهانی ۲۰۱۸ را بست.

همچنین روزنامه «اطلاعات» در بخشی از صفحه نخست خود با تیتر «قهرمانی زیر باران» به آخرین مسابقه جام جهانی ۲۰۱۸ پرداخته است. روزنامه «ایران» نیز در بخشی از صفحه نخست خود با تیتر «جام روی تاج خروس‌ها» خود را به خبر پیروزی فرانسوی‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ رسانده است.

«فتح مسکو به دست بناپارت‌ها» تیتر صبح امروز روزنامه «شرق» است که خبر پیروزی فرانسوی‌ها به تیم ملی فوتبال کرواسی را اعلام کرد.

روزنامه «وطن امروز»‌ نیز در بخشی از صفحه نخست خود با تیترهای «جام خروس نشان» و «به وقت جام، به کام حقیقت» آخرین مسابقه این دوره از جام جهانی ۲۰۱۸ را پوشش داد.

همچنین روزنامه «همشهری» با تیتر «جام به کام فرانسه» بخشی از صفحه نخست خود را به این موضوع اختصاص داده است.

روزنامه‌های «همدلی» و «مردم‌سالاری» به ترتیب با تیترهای «پاریس جام بارانی را پوشید» و «جشن خروس‌ها در غروب مسکو» به پرویزی فرانسوی‌ها پرداخته‌اند.

روزنامه «خراسان» نیز با تیتر «تاج قهرمانی بر سر خروس‌ها» از قهرمانی فرانسوی‌ها در جام‌جهانی ۲۰۱۸ خبر داده است.

روزنامه‌های «ایران ورزشی» و «گل» نیز به ترتیب با تیترهای «شانزه‌لیزه لرزید، ایفل خندید» و «فراندو!» تمام صفحات نخست خود را به پیروزی تیم ملی فرانسه در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اختصاص داده‌اند.

روزنامه «ابرار ورزشی» نیز با تیتر «آواز قهرمانی خروس‌ها زیر باران» و با انتشار تصویری از تیم‌های ملی فرانسه و کرواسی، پرونده جام‌جهانی ۲۰۱۸ را بست.

در این میان، روزنامه‌های «کیهان»، «قانون»، «دنیای اقتصاد»، «جمهوری اسلامی»، «جوان»، «بهار» و ... از جمله روزنامه‌هایی هستند که خبر قهرمانی فرانسه در مسابقات جام‌جهانی را انعکاس نداند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha