• سه‌شنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۷ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 97042613999
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار ‌سیستان و بلوچستان در دیدار با سرکنسول هند بیان کرد:

توسعه مبادلات اقتصادی ایران و هند فرصت مناسبی برای برون رفت از مشکلات منطقه‌ای

توسعه مبادلات اقتصادی ایران و هند فرصت مناسبی برای برون رفت از مشکلات منطقه‌ای

ایسنا/سیستان و بلوچستان ‌استاندار سیستان و بلوچستان به منظور توسعه ارتباطات فرهنگی و اقتصادی سیستان و بلوچستان با کشورهای منطقه از جمله هند با سر کنسول این کشور دیدار کرد.

 به گزارش ایسنا- سید دانیال محبی در دیدار با سرکنسول هند در زاهدان گفت: در شرایط کنونی توسعه مبادلات اقتصادی دو جانبه بین کشورها فرصت مناسبی برای برون رفت از مشکلات منطقه ای است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها به عنوان فرصت بهره گرفت، تاکید کرد: تلاش‌ها برای استفاده منطقی، برنامه‌ریزی شده و موثر از قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها باید افزایش یابد .

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای طرح‌های مهم و اقتصادی کلان در این استان نظیر راه آهن، گاز و انرژی های نو گفت: با اتمام این طرح‌ها در آینده نزدیک کشورهای منطقه می‌توانند از مزایای آنها بهره مند شوند.

محبی بر توسعه گردشگری و مبادلات فنی و مهندسی میان سیستان و بلوچستان و هندوستان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تلاش داریم از ظرفیت‌های مشترک بهتر، موثرتر و مناسب تر استفاده شود، گفت: شرایط آب هوایی سیستان و بلوچستان به گونه‌ای است که از آن می‌توان به عنوان یک هندوستان کوچک در کشت انواع محصولات کشاورزی یاد کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: می‌توان از ظرفیت کشت قاره‌ای در بستر سواحل مکران بیشترین و بهترین بهره را در افزایش مبادلات گرفت.

وی خاطرنشان کرد: افزایش ارتباطات فرهنگی و اقتصادی با کشورهای منطقه نظیر هندوستان در اولویت استان است. در شرایط کنونی توسعه مبادلات اقتصادی دو جانبه میان کشورها فرصت مناسبی برای برون رفت از مشکلات منطقه‌ای است.

وی افزود: تلاش‌ها برای استفاده منطقی، برنامه ریزی شده و موثر از قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها باید افزایش یابد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha