• شنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۷ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 97043016284
  • خبرنگار : 71442

حضور مهران مدیری در دادسرای رسانه

حضور مهران مدیری در دادسرای رسانه

مهران مدیری در دادسرای رسانه حاضر شد تا شکایت خود بر علیه روزنامه شرق و فیلم آنلاین را پیگیری کند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز ـ سی‌ام تیر ماه ـ مهران مدیری به اتفاق وکیل خود، شخصا در دادسرای رسانه حاضر شد تا شکایت خود بر علیه روزنامه شرق و فیلم آنلاین را پیگیری کند.

مدیری در روزهای گذشته اعلام کرده بود که به دلیل انتشار این خبر و همچنین فیلم آنلاین که در این خصوص منتشر شده است، از روزنامه مذکور شکایت می‌کند.

روزنامه شرق ۲۷ تیر ماه مطلبی را منتشر کرد و در این مطلب مدعی شد، مهران مدیری ـ بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون ـ علاوه بر دریافت مبلغی به عنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامن‌الحجج، مبلغی را هم به عنوان وام دریافت کرده است. 

احسان علیخانی ـ مجری و تهیه‌کننده «ماه عسل» ـ دیگر فردی است که به دریافت وام سه میلیاردی متهم شده است که او هم با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به این اتهام واکنش نشان داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۴-۳۰ ۱۵:۱۲

راه نجات چیست؟ شفافیت در یک کلام باید جدول کامل پرداخت‌های متنوع این موسسه و علت پرداخت‌ها در کنار نوع وثایق و تضامین منتشرشود. صداوسیما هم که متهم مفقود این پرونده مکنده بیت المال است، باید تکلیف خودش را با این فهرست‌ها مشخص کند. دوران اجرای شوی تلویزیونی و سکوت خبری و دعوت از مجریان برای دفاع از خود و...تمام شده؛ مدیریت صداوسیما امروز باید با شجاعت متن کامل تمام قراردادهای این موسسه با شبکه ها و برنامه های مختلف صداوسیما را منتشرکند. حتی قراردادهای بازرگانی تا مشخص شود چه کسی "کارش" را انجام داده و چه کسی "بارش" را بسته! دولت جمهوری اسلامی ایران به خاطر همین موسسه و موسسات سفارش شده، از پول نفت کشور که سهم ۸۰ میلیون ایرانی و آینده آنهاست، حدود ۱۱هزار و ۵۰۰میلیارد تومان، برداشت کرده تا بدهی این موسسه و سایر برادران و خواهرانش را بدهد که البته اشتباه بوده که بماند. حالا اما نوبت حسابرسی است؛ چه مجری تلویزیون باشد چه مدیر شبکه و چه شخص رئیس سازمان که گفت: کفاره‌ی شراب خوری‌های بی‌حساب هشیار در میانه‌ی مستان نشستن است و این تازه ابتدای داستان است؛ بعد از این فهرست‌ها باید مشخص شود که این موسسه به چه اشخاصی و بابت چه کاری وام میلیاردی بدون سود و بلاعوض اعطا کرده است! راستی حاج آقا ... در خصوص این مفاسد ملی و فرا ملی موسسات مالی متولد مشهد نکته خاصی ندارند؟!