• شنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۷ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 97043016335
  • منبع : نمایندگی خراسان شمالی

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

خادمان امام رضا علیه‌السلام، سفیران معرفت و معنویت‌اند

خادمان امام رضا علیه‌السلام، سفیران معرفت و معنویت‌اند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خادمان حرم رضوی، را سفیران معرفت و معنویت نام برد که هرجا قدم می گذارند، معرفت و معنویت اهل بیت علیهم السلام را با خود می‌برند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری یازدهمین دوره جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید،حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در دیدار با خادمان حرم رضوی گفت: شما شمیم معطری هستید که از کنار گُل ولایت به این دیار آمده اید و بوی خوش بوستان رضوی را برای مردم خطه خراسان شمالی به ارمغان آورده‌اید.

وی، حضور خدام حرم رضوی در جمع مردم و در ایام دهه کرامت را بسترساز ایجاد فضایی معنوی در راستای قرب الهی دانست و افزود: هرآنچه ما را به اهل بیت علیهم السلام نزدیک کند، قطعا به خدا نزدیک‌تر می‌شویم.

امام جمعه بجنورد حرکت جمعی و برنامه‌ریزی شده خادم حرم و حضور در مناطق شهری و روستایی را ستود و اظهارکرد: این حضور و استقبال مردم از خادمان با وجود همه سختی‌هایی که دشمنان برای این ملت تحمیل کرده‌اند، نشان از ولایتمداری و پایبندی به عهد و پیمان دارد.

یعقوبی، خطاب به خادمان حرم امام رضا علیه السلام با بیان اینکه شما حامل نور، معرفت، معنویت و برکت وجودی امام رضا علیه السلام هستید که عطر رضوی به واسطه شما به جامعه منتقل می‌شود، ادامه داد: خیلی‌ها با همین برنامه‌ها ممکن است انقلاب روحی پیدا کنند و مسیر زندگی شان تغییر کند.

وی حضور در زندان را هم اثرگذار دانست و با اشاره به اینکه دل های آماده بی‌شماری منتظر یه تلنگر است، بیان کرد: امید که حضور فیزیکی و معنوی خادمان با پرچم متبرک آستان قدس، زمینه هدایت انسان‌های دورافتاده از مسیر و همچنین رشد و کمال انسان‌های در مسیر را فراهم آورد.

خادمان حرم رضوی از 29 تیرماه تا سوم مردادماه برنامه جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید را در شهر و روستاهای خراسان شمالی اجرا می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha