• یکشنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۷ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 97043117032
  • خبرنگار : 71470

سکه‌های پیش‌فروش ذخیره شد؛ حباب سکه بزرگ‌تر!

سکه‌های پیش‌فروش ذخیره شد؛ حباب سکه بزرگ‌تر!

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به حباب ۷۱۰ هزار تومانی قیمت سکه تمام، گفت: افزایش تقاضای احتمالی ایام پیش‌رو تاثیر آنچنانی بر بازار و قیمت طلا و سکه نخواهد داشت.

ابراهیم محمد ولی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با قیمت انواع سکه و طلا در بازار تهران اظهار کرد: با توجه به قیمت ۲۶۱ هزار و ۵۰ تومانی برای هر گرم طلای ۱۸ عیار، سکه تمام طرح جدید با ۷۱۰ هزار تومان حباب قیمتی، سه میلیون و ۲۱۰ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به قیمت ۱۲۳۲ دلاری هر اونس طلای جهانی ادامه داد: قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم طی معاملات بسیار اندک روز جاری سه میلیون تومان، نیم سکه یک میلیون و ۵۶۲ هزار تومان، ربع سکه ۷۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۴۴۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی خاطر نشان کرد: قیمت انواع سکه و طلا طی معاملات روز جاری روند صعودی به خود گرفته و به نظر می رسد با توجه به روند صعودی بازار در روزهای گذشته، سکه های پیش فروش شده که در هفته گذشته از سوی بانک مرکزی به صاحبان آن‌ها عرضه شد، هنوز راهی به بازار پیدا نکرده است و اکثر افراد به دنبال آن هستند تا در زمان اوج قیمت‌ سکه‌های خود را به بازار عرضه کنند.

محمد ولی با پیش بینی آنکه سکه های پیش فروش شده تحویلی در حال حاضر توسط صاحبان آن ها ذخیره شده است، گفت: بازار در حال حاضر دچار رکود عجیبی شده و با وجود التهاب در بازار کمتر کسی برای خرید و فروش به بازار مراجعه می کند و این در حالی است که افراد تنها برای رفع نیاز به خرید سکه های خرد آن هم در حجم بسیار اندک روی خواهند آورد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به در پیش بودن اعیاد قربان و غدیر و همچنین سفر زائران خانه خدا، بر میزان تقاضا در بازار افزوده خواهد شد، تاکید کرد: روند بازار در حال حاضر به گونه‌ای است که خرید و فروش در آینده نزدیک نیز به شدت اندک خواهد بود و حجم تقاضای ایجاد شده ایام پیش رو آنچنان بر بازار و قیمت انواع سکه و طلا تاثیرگذار نخواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۴-۳۱ ۱۵:۲۶

امروز از بازار آمدم با توجه به حباب موجود اصلا تقاضا برای خرید سکه بالا نبود هر چند طلا فروشان مشتاق به فروش سکه های خود بودند در ضمن معاملات آتی سکه نیز بشدت کاهش یافته دیگه سرمایه‌گذاری رو سکه حماقت است فقط آماتورها شاید به تعداد محدود روسکه سرمایه‌گذاری کنند وگرنه بازار سکه در این شرایط اصلا جذاب نیست

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۳۱ ۲۳:۴۸

عملا آقایان با صحبت از عهدشکنی و محدود کردن تحویل و ... تاثیر روانی که قراربود پیش فروش سکه داشته باشد را ازبین بردند . حتی صحبت مجدد در این زمینه ها میتواند فاجعه آفرین باشد . آقایان مواظب باشند

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۰۱ ۰۸:۴۳

یک دفعه خالی می کنند و حباب می ترکد مواظب باشید. سکه و دلار دیگر بالائی ندارد

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۰۱ ۰۹:۵۲

حباب سکه بیشتر بشه بهتره چرا که قاچاق نمی شه

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۰۱ ۱۵:۰۹

دیگه حتی ذخیره سکه هم تاثیری در بازار ندارد چون عملا تقاضا بالا نیست بستگی به سیاست داخلی و خارجی دارد