• دوشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 97050100421
  • منبع : فضای مجازی

دبیر شورای عالی فضای مجازی عنوان کرد:

احتمال رفع فیلتر تلگرام

احتمال رفع فیلتر تلگرام

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: در خصوص اینستاگرام فعلا هیچ بحث خاصی نشده و در صورتی که خدمات پایدار داخلی در حوزه پیام‌رسان‌ها ایجاد شود، این احتمال وجود دارد که تلگرام رفع فیلتر شود.

به گزارش ایسنا، «ایبِنا» در ادامه نوشت: ابوالحسن فیروزآبادی اشاره به اقدامات شورای عالی فضای مجازی در خصوص پیام‌رسان‌ها گفت: در شورای عالی فضای مجازی برای پیام‌رسان‌ها مصوبه تصویب شده وجود دارد و در حال حاضر این مصوبه در حال اجراست.

رییس مرکز ملی فضای مجازی ایران ادامه داد: در خصوص اینستاگرام فعلا هیچ بحث خاصی نشده. البته در سال‌های اخیر مردم و نخبگان درباره باز شدن یا بسته شدن برخی از پیام‌رسان‌ها صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که در این خصوص شورای عالی فضای مجازی درباره باز شدن توییتر یا فیلتر شدن اینستاگرام هیچ بحث و بررسی تا به امروز نداشته است.

وی با اشاره به تصمیمات در نظر گرفته شده برای پیام‌رسان تلگرام گفت: تصمیم درباره فیلترینگ تلگرام، یک تصمیم قضایی است و رویکرد شورای عالی فضای مجازی خروج از انحصار تلگرام بوده که با فیلترینگ بخشی از آن محقق شده است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد: در صورتی که خدمات پایدار داخلی در حوزه پیام‌رسان‌ها ایجاد شود، این احتمال وجود دارد که تلگرام رفع فیلتر شود. البته این تصمیم درباره این موضوع به عهده قوه قضاییه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۵-۰۱ ۲۰:۳۳

حالا سر مردم رو چند روز هم با رفع فیلتر گرم کنید. خدا بزرگ است سوژه برایتان جور می شود فکر و حواس مردم را از وضعیت افتضاح معیشتی و اقتصادی و دزدی ها و حرام خوری ها پرت کنید به تلگرام و فیلتر و ... ما که با فیلتر شکن همه جا می رویم.....

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۰۱ ۲۰:۵۵

مردم رو .... بیپ... فرض کردند واقعا که.چه بخان چه نخان ازادی وانتتخاب پیام رسان حق واقعی مردم هست چجوری میخاین مردم برن بسمت بی کیفیت ترین پیامرسانیهای دنیا مثل سروش وایتا و... مسخرس!!!