• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۷ / ۰۰:۵۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97050200658
  • خبرنگار : 71518

افزایش حقوق داوران احترام‌شان را بیشتر می‌کند

بیژن حیدری: لیاقت فغانی قضاوت در فینال جام جهانی بود

بیژن حیدری: لیاقت فغانی قضاوت در فینال جام جهانی بود

برترین داور سال ایران معتقد است لیاقت علیرضا فغانی و تیمش در جام جهانی قضاوت فینال این مسابقه‌ها بود و برخی مسائل باعث شد آن‌ها در دیدار رده‌بندی سوت بزنند.

به گزارش ایسنا، بیژن حیدری برترین داور لیگ برتر فوتبال ایران پس از کسب این عنوان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: شکی در این نیست که فغانی و تیمش شایستگی قضاوت در فینال جام جهانی را داشتند.

وی ادامه داد: جایگاه آقای فغانی، سخندان و منصوری جهانی است و فراتر از ایران هستند. این لطف کمیته داوران بوده است که من توانستم این عنوان را کسب کنم. من بر این مسئله صحه می‌گذارم که علیرضا فغانی و تیمش شایستگی کسب این عنوان را دارند. امیدوارم دوستان جوان و آینده‌دار داوری ما پیرو راه فغانی باشند. اکنون فیفا نگاه ویژه‌ای به داوری ایران دارد. فغانی و تیمش شایسته حضور در فینال بودند و برخی مسائل موجود باعث شد که آن‌ها در دیدار رده‌بندی سوت بزنند.

حیدری اضافه کرد: آن‌ها در جام جهانی وظیفه خود را به خوبی اجرا کردند و به آن‌ها و خانواده‌شان تبریک می‌گویم.

او درباره دغدغه مالی داوران و دریافت مطالبات‌شان از فصل گذشته اظهار کرد: من روی دریافتی‌هایی که از فدراسیون فوتبال داریم دقت ندارم. اما فکر می‌کنم مقداری از مطالبات داوران از فصل گذشته باقی مانده باشد که فکر می‌کنم به زودی پرداخت خواهد شد.

برترین داور سال ایران درباره اهدای جایزه بهترین فوتسال به او گفت: واقعیت من به این مساله دقت نکرده بودم. گویا حق با شما خبرنگاران است. حق‌الزحمه داوران برای یک فصل حدود ۶۰۰ هزار تومان است. من امیدوارم مسئولانی که در سازمان لیگ یا کمیته داوران هستند به این قشر توجه ویژه‌ای داشته باشند. من نمی‌خواهم بگویم که داوران باید اندازه بازیکنان و مربیان پول بگیرند اما اگر مقدار حقوق آن‌ها به بازیکنان و مربیان نزدیک‌تر شود، احترام آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. امیدوارم افزایش چشمگیری را در حقوق داوران و کمک‌داوران فوتبال و فوتسال داشته باشیم.

وی درباره استفاده از تکنولوژی‌های مدرن داوری در فوتبال ایران گفت:‌فکر نمی‌کنم این قضیه در فوتبال ایران و حتی در آسیا اتفاق بیفتد. فوتبال ایران از آسیا تبعیت می‌کند و قرار است در مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا از ۶ داور استفاده شود که این اضافه شدن دو داور از ماه بعد صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha