• سه‌شنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97050201071
  • خبرنگار : 71565

کمالی پور: وزیر نیرو قطع برق در جنوب استان کرمان را ممنوع کند

یک عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ترامپ شناختی از تاریخ بلند و با عزت ملت ایران ندارد، گفت: ملت ایران کما فی‌سابق در برابر هرگونه زیاده‌خواهی استکبار جهانی خواهد ایستاد.

به گزارش ایسنا، یحیی کمالی‌پور در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام رضا (ع) گفت: امروز در این شرایط که شاهد رجزخوانی محتوای عده‌ای در خارج از مرزهای جغرافیایی کشورمان هستیم و اخیرا ترامپ کاسبکار دلال راهبرد این کشتی شکسته را برعهده گرفته، در جایگاه ملت بزرگ ایران پاسخ پریشان‌گونه و بی‌اساس و بی‌منطق رییس جمهور آمریکا را اعلام می‌داریم. تاریخ به یادگار مانده نیاکان ما نشان از جانفشانی‌ها برای حفظ کیان و اقتدار ملتی در طول تاریخ دارد که در برابر هرگونه تهاجم و تعرض به سرزمین خود از جان و مال خویش گذشته‌اند و زندگی با هوریت را بر خفت و زندگی زیر یوغ بیگانگان ترجیح داند.

وی افزود: ملتی که در جهادی بزرگ در تاریخی نه چندان دور با تمسک بر عقاید ناب محمدی و تاسی از مکتب خونبار عاشورا اتحاد استکبار جهانی را در دوران دفاع مقدس در هم فرو کشید و به شکستی خفت‌بار برای آنها مبدل ساخت. ترامپ این تاریخ را درک نکرده و قادر به ثبت و ضبط آن نیست. در ذهن پریشان و دیپلماسی قلدرمعابانه خود هوای دیگری را بر سر دارند.

این عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدیهی است که ترامپ به طریق اولی شناختی از تاریخ بلند و عزتمندانه مردم این سرزمین کهن نداشته است و از روی جهل و خودسری ملت ایران را تهدید می‌کند. از تریبون خانه ملت ضمن پشتیبانی از بیانات محکم رییس جمهور در دفاع از شان و عظمت مردم ایران اعلام می‌کنم که ملت ایران کما بی‌سابق در برابر هرگونه زیاده‌خواهی استکبار جهانی خواهد ایستاد و از مجد و شکوه ایران اسلامی دفاع می‌کند.

کمالی پور گفت: ملتی که یاد گرفته است در بحران‌ها در شرایط سخت به مقتدایش حسین (ع) اقتدا کند که هیهات من الذله که فریاد همه ملت ایران در مقابل ترامپ است بداند ملت ایران راه خود را انتخاب کرده و از این مسیر ذره‌ای کوتاه نمی‌آید.

این عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل حوزه انتخابی خود، اظهار کرد: ضمن تشکر از سفر وزیر ورزش جهت حضور در جنوب استان کرمان از ایشان می‌خواهم مصوبات سفرش را به رسانه‌ها اعلام کند تا کسی سفر وی را سیاسی و تشریفاتی جلوه ندهد. از رییس سازمان بهزیستی کشور تشکر می‌کنم که با حضور و اقدامات جهادی خود از مردمی که مدت‌ها منتظر حضور ایشان بودند رفع مشکل کردند.

وی ادامه داد: از وزیر کشاورزی می‌خواهم نسبت به پرداخت پول گندمکاران اقدام کنند. همچنین به وزیر نیرو تذکر می‌دهم در فصل گرمای 55 درجه جنوب استان کرمان قطعی برق در این مناطق را ممنوع کند. این کار با عقل سلیم سازگاری ندارد که مردم را در گرمای 55 درجه شکنجه دهیم.

کمالی‌پور در پایان تاکید کرد: خشکسالی‌ها امان از مردم جنوب استان کرمان بریده، برای آبرسانی به مردم روستاها چاره‌ای بیندیشید. از وزیر کشور می‌خواهم بیش از این در انتخاب استان کرمان تعلل نکند. متاسفانه بانک‌ها مصوبات دولت را اجرایی نمی‌کنند. خود را تافته جدا بافته از دولت می‌داند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha