• جمعه / ۵ مرداد ۱۳۹۷ / ۲۳:۳۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97050502688
  • خبرنگار : 71595

قلعه نویی: ورزش ما قائم به شخص است/ تاج چون اصفهانی است به مسئله تماشاگران ورود نکرد

قلعه نویی: ورزش ما قائم به شخص است/ تاج چون اصفهانی است به مسئله تماشاگران ورود نکرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از محروم بودن تماشاگران تیمش در بازی با صنعت نفت آبادان انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از تساوی تیمش برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: باید راجع به بدون تماشاگر بودن بازی صحبت کنم. ورزش ما در این ۴۰ ساله قائم به شخص بوده است. الان سپاهان را در اولین بازی از داشتن تماشاگر محروم کرده‌اند. خواهش می‌کنم صنعت نفت و تراکتورسازی را ببخشند تا بازی با حضور تماشاگر باشد. کسانی که قبلا در تربیت بدنی‌ها بودند، در قائم به شخص و سلیقه بودن تصمیمات در فوتبال تاثیرگذار هستند.

او ادامه داد: چیزی که انتظار داشتیم نبودیم و در حد خودمان بازی نکردیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم بازی را ببریم. در بازی بعدی تغییراتی خواهیم داشت. سپاهان به تماشاگران خودش عادت کرده است. در آخرین بازی سپاهان ۴۰ هزار نفر در ورزشگاه بوده‌اند. بقیه تیم‌ها به این موضوع عادت ندارند. هر چیزی که می‌خواستیم از طرف هیئت مدیره انجام شده است. امیدوارم یک بازیساز به جمع ما اضافه شود تا سپاهان بهتر شود.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: باور کنید اگر تیم دیگری محروم بود، هر کاری می‌کردند تا محرومیت بخشیده شود اما چون تاج اصفهانی است و به خاطر برخی حساسیت‌ها به این مساله ورود نکرد. باید برای ثبت قرارداد بازیکنانمان به خاطر شکایت کرمی پول پرداخت کنیم تا محرومیت را بردارند. با کمیته تعییت وضعیت تماس گرفتیم تا چک بگذاریم تا بازیکنان ما بتوانند بازی کنند. این پولی است که قرار بود خرج فوتبال پایه سپاهان بشود. سال گذشته با ذوب آهن با اقتدار نایب قهرمان شدیم. مرتضی تبریزی حقش نبود در کاندیداها باشد؟ رشید مظاهری حقش نبود؟ سال قبل اگر هرکس دیگری سرمربی ذوب‌آهن بود بازیکنان آن تیم در کاندیده‌ها قرار می‌گرفتند اما به خاطر من این اتفاق رخ نداد.

قلعه نویی با اشاره به اینکه سپاهان به خاطر اصفهانی بودن مسئولان فدراسیون همواره متهم میشود گفت: خیلی محکوم میشویم که فدراسیون اصفهانی است. شما که از تهران آمدید بگویید که آیا فدراسیون اصفهانی است؟ به نظرم در حق این دو تیم دارد اجحاف میشود. ان‌شاءالله که عدالت در فوتبال ما رعایت شود.

او در مورد کم گل بودن بازیهای هفته اول لیگ هم اظهار کرد: من راجع به سپاهان میگویم. ما بازیهای دوستانه پرگلی قبل از فصل داشتیم. امروز هم باید با دو گل پیروز میشدیم. اما هفتههای اول همیشه همین‌گونه است. فشار بدنسازی زیاد است. در دو صحنه هم میتوانستند برای ما پنالتی بگیرند.

قلعه نویی در مورد آینده تیمش هم بیان کرد: ما در هفتههای پنجم، ششم به یک شکل ایده‌آل میرسیم. یک بازیکن خارجی خوب به ما اضافه میشود. امیدوارم که بختیار هم زودتر با ما هماهنگ بشود. یکی از بازیکنان خارجی برزیلی است و دیگری اروپایی.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۵-۰۶ ۰۱:۲۲

یک نگاه به مصاحبه‌های آقای قلعه‌نویی بندازید. ایشون همیشه و در همه حال شاکیه. می‌بره شاکیه. می‌بازه شاکیه. مساوی می‌کنه شاکیه. زمین و زمان مقصر هستند همیشه.