• جمعه / ۵ مرداد ۱۳۹۷ / ۲۳:۳۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97050502690
  • خبرنگار : 71575

غفوری: بهترین‌های ایران را داریم/ جنگیدم تا به جام‌جهانی بروم اما فایده نداشت

غفوری: بهترین‌های ایران را داریم/ جنگیدم تا به جام‌جهانی بروم اما فایده نداشت

بازیکن استقلال می‌گوید مسئولان این باشگاه باید این تیم را برای تقابل با السد تقویت کنند.

به گزارش ایسنا، وریا غفوری پس از توقف استقلال مقابل پیکان در هفته نخست لیگ هجدهم اظهار کرد: بازی سختی بود. یک مقدار تیم ما کارش را دیر شروع کرد ولی بازی به نسبت خوبی به نمایش گذاشتیم. ما تغییرات زیادی داشتیم و تیم جوانی شدیم. ان‌شاء‌الله در هفته‌های آینده بهتر می‌شویم.

او افزود: مصدومیتم رفع شده بود. یک هفته درگیر آن بودم و دیروز اولین تمرینم را با تیم داشتم. امروز هم با ترس بازی می‌کردم.

بازیکن استقلال درباره شعار هواداران این تیم گفت: این درست است که نسبت به پارسال ضعیف‌تر شدیم ولی استقلال همیشه استقلال هستیم. ما می‌توانیم دوباره به اوج برگردیم. مطمئن باشید در هفتههای آینده به روزهای خوبمان برمی‌گردیم.

غفوری همچنین درباره شعار هواداران استقلال علیه وزیر ورزش عنوان کرد: من حواسم به بازی بود.

او در ادامه درباره تقابل با السد در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به بازیکنانی که استقلال از دست داده است، بیان کرد: توان ما همین است. نفراتی که ما داریم بهترین نفرات ایران هستند و بهتر از این‌ها نیست. درست است که برای بازی‌های آسیایی کم تجربه هستند اما مسئولان این تیم را برای لیگ قهرمانان تقویت می‌کنند.

بازیکن استقلال درباره عملکردش در دیدار امروز (جمعه) مقابل پیکان تصریح کرد: من امروز از خودم راضی نبودم ولی خدا را شکر بازی را به سلامت به پایان رساندم. من با بازی کردن در پست امروزم مشکل ندارم. من قبل از جام‌جهانی خیلی جنگیدم که در پست خودم بازی کنم که بروم جام جهانی اما جنگیدنمان بی فایده بود.

غفوری در پایان در واکنش به حرف و حدیث‌هایی که درباره بازگشت او از اردوی ترکیه به ایران به وجود آمده بود بیان داد: این موضوع بارها از سوی مسئولان باشگاه استقلال توضیح داده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha