• جمعه / ۵ مرداد ۱۳۹۷ / ۲۳:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97050502692
  • خبرنگار : 71420

کریمی: مصدومیتم مشکل ساز نیست/ خودم خواستم تا تعویض شوم

کریمی: مصدومیتم مشکل ساز نیست/ خودم خواستم تا تعویض شوم

هافبک استقلال تهران می گوید که مصدومیت کمرش برای او مشکل ساز نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران بعد از تساوی تیمش برابر پیکان در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحال هستم که در استقلال هستم. من یک مدت درگیر مصدومیت بودم. این مصدومیت باعث شد جام جهانی را از دست بدهم. فیزیوتراپی کردم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. از لحاظ بدنی هم آماده نبودم ولی تلاشم را می کنم در بازی های آینده از لحاظ بدنی به فرم ایده‌آل برسم.

او در مورد بازی هم اظهار کرد: در چند سال گذشته سبک بازی پیکان همین بوده است. آنها فشرده دفاع میکنند و به دنبال ضد حمله هستند. ما سعی کردیم بازی را باز کنیم و با ایجاد فضا به گل برسیم اما موفق نبودیم. ما شرایط خوبی برای آماده سازی نداشتیم. از هوادارانمان ممنونم که امروز از ما حمایت کردند. ما تیم جوانی داریم ولی تلاش میکنیم برای استقلال افتخار آفرینی کنیم. امیدوارم آنها هم صبور باشند چرا که تیم ما جوان است. قول میدهم همه تلاش مان را بکنیم تا موفق شویم.

کریمی در خصوص شایعات راجع به مصدومیتش هم تصریح کرد: من نمی‌دانم چه بگویم. اگر آنقدر که میگفتند مصدومیت من جدی است، من امروز نمیتوانستم بازی کنم. بعد از فیزیوتراپی من با کمتر از ۱۰ جلسه تمرین نه چندان جدی امروز بازی کردم و شرایط خوبی هم نداشتم. مصدومیت داشتم و جام جهانی را هم از دست دادم. یک مشکلی هست اما منعی برای بازی کردن وجود ندارد چون بعد از مصدومیت و فیزیوتراپی در تمرینات خیلی مشکل نداشتم. من درخواست تعویض کردم ولی در هفته های آینده به بدنم بیشتر فشار میاورم و آماده می شوم. به امید خدا مصدومیت مشکل ساز نیست.

هافبک استقلال در پایان گفت: من تا دو شب پیش قرارداد نداشتم و این کمی خطرناک بود. من به خاطر هواداران و باشگاه بدون قرارداد در اردو ترکیه و تهران همراه تیم بودم و بازی کردم. منتظر بودم تا قراردادم عملی بشود چون اگر خدایی نکرده اتفاقی بیافتد کسی بدون قرارداد جوابگوی من نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha