• دوشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 97050804392
  • منبع : صدا و سیما

محسنی اژه‌ای:

پرونده شهرام جزایری به تهران ارسال می‌شود/ زمان محاکمه متهمان اقتصادی مشخص نیست

پرونده شهرام جزایری به تهران ارسال می‌شود/ زمان محاکمه متهمان اقتصادی مشخص نیست

معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده شهرام جزایری به تهران ارجاع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه جلسه مسئولان عالی قضایی در این باره اظهار کرد: باتوجه به نحوه خروج از کشور شهرام جزایری و پیشنهاد رشوه‌ای که داده است قطعا به پرونده او رسیدگی خواهد شد و به علت سوابقی که از قبل داشته رسیدگی به این پرونده او نیز در تهران انجام خواهد شد و بر همین اساس هم خود نامبرده و هم پرونده‌اش به تهران منتقل می‌شود.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به تعداد دستگیرشدگان اخلالگران اقتصادی کشور افزوده شده است، گفت: تا دیشب ۲۹ نفر را اعلام کردیم و هنوز اطلاع کسب نکردم که آنها که قرار بود دیشب و امروز هم دستگیر شوند، دستگیر شدند یا نه.


محسنی اژه‌ای عنوان اتهامی دستگیرشدگان را معاونت و مباشرت در اخلال اقتصادی عنوان کرد و افزود: در میان دستگیرشدگان افرادی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت هستند.


وی درباره زمان برگزاری دادگاه این افراد گفت: نمی‌توان زمان دقیقی تعیین کرد چون باید تشریفات قضایی طی و کیفرخواست نیز صادر شود اما به طور قطع این پرونده با سرعت هرچه بیشتر پیگیری خواهد شد.


محسنی اژه‌ای افزود: مردم تصور نکنند که اگر فردی دستگیر شد فردا می‌توان او را محاکمه کرد زیرا باید مراحل قضایی طی شود.


سخنگوی قوه قضاییه درباره جلسه امروز مسئولان قضایینیز گفت: امروز با حضور رئیس قوه قضاییه درخصوص نحوه اطلاع رسانی در قوه قضاییه بحث و تبادل نظر شد که فکر می‌کنیم با تصویب تصمیمات صورت گرفته تحول خوبی در نحوه اطلاع رسانی قوه قضاییه ایجاد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۵-۰۸ ۲۰:۵۵

ایکاش همین رشادت را برای خاوری و اسیدپاشی اصفهان داشتید. البته ایشان چون اسامی شیرینی بگیرهای داخل نظام را می داند خروجش از کشور خطرناک است. راستی از بابک زنجانی چه خبر؟