• دوشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97050804444
  • خبرنگار : 30054

دیگر نیاز نیست برای اجاره خودرو سند یا چک بدهید

دیگر نیاز نیست برای اجاره خودرو سند یا چک بدهید

استفاده از سرویس اجاره خودرو از جمله خدمات نوین حمل‌ونقل است که استفاده از آن به ویژه در یک دهه اخیر رشد قابل توجهی داشته و امروزه به دلیل مزیت‌های بسیار آن از جمله مزیت‌های اقتصادی و رفاهی در کشورهای پیشرفته مورد استقبال و استفاده روزافزون قرار گرفته است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ناواران، اجاره خودرو بدون راننده، همراه با انواع بیمه‌ها از جمله بیمه بدنه و سرنشین، نداشتن هزینه‌های پنهان همچون افت قیمت خودرو، اطمینان کامل از سلامت فنی خودرو، تنوع انتخاب خودرو با توجه به نوع استفاده و مقصد و در امان بودن از هزینه‌های آزاردهنده تعمیر و ترمیم خودرو، تنها بخشی از مزیت‌های استفاده از خودروهای اجاره‌ای است که باعث جذابیت این سرویس در میان دیگر خدمات حمل و نقل شده است.

در کشور ما اما به دلایل مختلف هنوز به صورت شایسته این صنعت نتوانسته است جایگاه خود را به دست بیاورد. شاید مهم‌ترین دلیل عدم استقبال از سرویس خودروهای اجاره‌ای در کشور ما پروسه دشوار اجاره خوردو و نیز ضمانت‌هایی همچون چک و سفته برای در اختیار گرفتن خودرو از شرکت ارائه‌دهنده است که متقاضیان استفاده از این خدمت را با دشواری‌های بسیاری مواجه می‌کند.

علاوه بر اینکه شرکت‌های اجاره خودرو در کشور ما از تنوع خودرو چندانی برخوردار نیستند و همچنین از دارا بودن نمایندگی در سراسر شهرهای بزرگ کشور بی‌بهره‌اند لذا دسترسی به آنها محدودیت دارد که این خود از عوامل مهم تاثیرگذار در عدم استقبال از این سرویس حمل و نقل در کشور است.

با تمام این تفاسیر، این بار به سراغ مجموعه‌ای ایرانی رفتیم که در زمینه اجاره خودرو بدون راننده در کشور، همراه با خودروهای ایرانی و خودروهای خارجی، مبتکر طرح‌های بسیار جالبی است. «ناواران» نام مجموعه‌ای با سرمایه‌گذاری ایرانی بوده که موفق شده است با استفاده از شیوه‌های بدیع ارائه خدمات، مشکلات مهم و اساسی صنعت اجاره خودرو را حل کند و اینگونه جایگاهی خاص برای خود در بین متقاضیان این سرویس فراهم کندد و گامی بلند در راستای ارتقای صنعت اجاره خودرو در کشور بردارد.

ناوران برخلاف بسیاری از شرکت‌های فعال در این صنعت، حتی خودروهای لوکس و تشریفاتی خود را با قیمتی مناسب و بــا محوریت اعتماد به مشتری، در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. این شرکت با شعار اولین اجاره خـودرو ایرانی به سبک جهانی با رویکرد اعتماد به مشتری، امـکان اجاره خودرو با استانداردهای روز دنیا و بدون دریافت تضامین سنتی همانند چک و سفته و اسناد ملکی را فراهم می‌سازد. این خــدمات ویژه و اعــتماد به مـشتری باعث شده تا ناواران به‌عنوان مجموعه‌ای متفاوت و متمایز در سطح کشور و در حوزه صنعت اجاره خوردو شناخته شود.

ناواران همچنین با ایجاد بزرگ‌ترین ناوگان خودرویی، متشکل از انواع خودروهای صفر کیلومتر اقتصادی تا تجاری در سراسر ایران و در تمامی شهرهای اصلی کشور و تمامی فرودگاه‌های اصلی، باهدف ارتقای واقعی خدمات در کشور سرمایه‌گذاری کرده است.

ناواران دارای بزرگ‌ترین ناوگان اجاره خودرو در ایران بوده که با هدف‌گذاری رسیدن به ۱۰۰ هزار خودرو در آینده نزدیک به بزرگ‌ترین شبکه اجاره خودرو در خاورمیانه تبدیل خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر و استفاده از خدمات ناواران به سایت این شرکت مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام در این سایت از خدمات آن بهره‌مند شوند.

همچنین اپلیکیشن ناواران جهت سهولت دسترسی به خدمات این مجموعه از هر نقطه‌ای از ایران، طراحی و قابل دریافت و نصب بر روی انواع سیستم عامل‌های گوشی‌های همراه است. در این اپلیکیشن تمامی مراحل از ثبت‌نام تا اجاره خودرو و پرداخت ایمن بانکی وجود دارد.

امکاناتی نظیر مشاهده و استفاده از امتیازات جمع‌آوری شده، گزارش مالی مشتری، ارائه نظرات در سیستم نظرسنجی، تغییر رمز عبور و اطلاعات شخصی همگی از طریق اپلیکیشن ممکن است.

در مجموع می‌توان گفت ناواران مجموعه‌ای است که امکان اجاره خودرو بدون چک و سفته را مهیا کرده، خودروهای باکیفیت و تمیز را با قیمت کم به مشتریان اجاره می‌دهد، پشتیبانی مناسبی به مشتریان ارائه می‌دهد و خدمات بیمه و پشتیبانی فنی خودرو اجاره داده شده را بر عهده می‌گیرد تا کاربر در هنگام اجاره خودرو احساس امنیت و راحتی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha