• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۷:۳۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 97051307029
  • منبع : نمایندگی سمنان

جزییات مراسم تشییع و ترحیم میرزا بابا مطهری‌نژاد

جزییات مراسم تشییع و ترحیم میرزا بابا مطهری‌نژاد

مراسم تشییع پیکر میرزا بابا مطهری‌نژاد فردا برگزار می‌شود. مراسم ترحیم آن مرحوم نیز دوشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۵ و ۳۰ دقیقه در مسجد جامع شهرک غرب خواهد بود.

میرزا بابا مطهری‌نژاد از موسسان و رییس فعلی هیات‌مدیره انجمن روابط عمومی ایران و رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان بود.

وطن‌پور، نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه مطهری‌نژاد صبح امروز در تهران درگذشت، اظهار کرد: پیکر این پیشکسوت مطبوعات استان سمنان فردا تشییع و در بهشت‌زهرا به خاک سپرده می‌شود.

وی از برگزاری ختم مرحوم مطهری نژاد در مسجد جامع شهرک غرب تهران خبر داد و افزود: این آیین دوشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۵ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

نایب‌ رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان با بیان اینکه استاد مطهری‌نژاد از مؤسسان انجمن روابط عمومی ایران بوده است، تصریح کرد: ایشان سه سال اخیر ریاست این انجمن ملی را نیز عهده‌دار بودند.

وی با بیان اینکه میرزا بابا مطهری‌نژاد چند سالی بود که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، ادامه داد: ایشان به بیماری سرطان ریه دچار و چند سالی بود که از این بیماری رنج می‌برد.

وی با بیان اینکه مطهری‌نژاد ریاست شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان را نیز عهده‌دار بود، افزود: ایشان عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری و از روزنامه‌نگاران فعال در کشور و استان بودند.

وی با اشاره به اینکه نکوداشت این استاد فقید ۱۴ تیر ماه امسال هم‌زمان با روز ملی قلم در دامغان برگزار شد، افزود: کمتر از یک ماه بعد از بزرگداشت آیین بزرگداشت استاد مطهری‌نژاد در دامغان، این چهره برجسته مطبوعاتی استان جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

نایب‌ رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و اعتدال دامغان همچنین گفت: آیین نکوداشت این فعال سیاسی و مطبوعاتی برجسته دامغانی روز پنج‌شنبه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha