• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97051407223
  • خبرنگار : 71132

ذوالقدر: نرخ ارز مسافرتی تغییر می‌کند

ذوالقدر: نرخ ارز مسافرتی تغییر می‌کند

نماینده مردم تهران گفت که براساس بسته جدید ارزی، نرخ ارز مسافرتی تغییر خواهد کرد و به نرخ ارز آزاد نزدیک می‌شود.

سیده‌فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نشست غیرعلنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این جلسه ضمن تشریح سیاست‌های جدید ارزی اعلام شد که براساس این سیاست‌ها ارز ۴۲۰۰ تومانی صرفا به کالاهای اساسی و ضروریات اختصاص می‌یابد و نرخ ارز مسافرتی نیز تغییر خواهد کرد و رقم جدید برای آن تعیین می‌شود. به نظر می‌رسد براساس تصمیمات جدید نرخ ارز مسافرتی به نرخ ارز آزاد نزدیک خواهد شد.

وی همچنین اظهار کرد: در این جلسه با اشاره به تاثیر سیاست‌های ارزی روی وضعیت بازار عنوان شد که فروش نفت برای کشور در راستای جلوگیری از کسری بودجه در اولویت خواهد بود. همچنین گفته شد که مذاکرات با اروپا مثبت بوده و ان‌شاءالله ادامه دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارنظر نمایندگان در جلسه غیرعلنی خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی همچنین درباره اعتراضات برخی شهرها گزارشی به نمایندگان ارائه کرد که این تجمعات در کدام شهر و چند نفر بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۴ ۱۰:۵۳

خانم ذوالقدر معنای نشست غیرعلنی مجلس چیه ؟؟؟!!

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۴ ۱۱:۰۷

من واقعا شرمنده كل مردم ايرانم گرون شدن قيمت دلار و حالا هم برداشته شدن احتمالي ارز مسافرتي و گرون شدن تور هاي خارجي همش تقصير منه از وقتي من تصميم گرفتم براي تعطيلات تابستوني شركتمون بعد از 40 سال زندگي يه بار برم خارج از ايران رو ببينم اونم نه اروپا بلكه همين استانبول همه اين مصيبت ها اومد تو اين مملكت

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۴ ۱۴:۳۰

دقیقا من.... بعد از کلی برنامه ریزی از خرداد برای شهریور ثبت نام کردیم... پرواز چارتر هست و هزینه ریالی رو تصفیه کردیم.. حالا میگن اگه انصراف بدین پول رو برنمیگردونیم... کلا برنامه ریزی تو این مملکت معنایی نداره

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۴ ۱۱:۲۹

خدا قوت به مسوولین....

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۴ ۱۲:۳۴

اگه از فردا به بانک ها اعلام کنن که دیگه پرداخت نکنن، پس تکلیف اونهایی که الان رسید ارز رو از بانک گرفتن چی میشه؟ تو فرودگاه ارز رو به اینا پرداخت میکنن؟ لطفا از دوستانی که میدونن جواب بدن.من الان رسید رو از بانک گرفتم و پروازم هم جمعه هست.به من ارز رو فرودگاه میدن یا نه؟

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۴ ۱۴:۴۹

نه

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۴ ۱۵:۱۶

منم رسید دریافت ارزو گرفتم پنجشنبه پرواز دارم متاسفانه اینجا ایرانه احتمالا میگن برید پولتونو از بانک پس بگیرید

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۴ ۱۳:۴۴

خیر نبینن قرار بود ارز تک نرخی بشه نشد هیچی قیمت سر به فلک کشیده حالا هم ارز مسافرتی رو میخوان نزدیک کنن به ازاد ماهایی که برای تحصیل میریم پس چی کار کنیم امیدوارم تقاص این کار هاشون رو پس بدن

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۴ ۱۸:۱۰

اصلا كار درستي نيست. اقلا قبلا خبر مي دادند تا مردم نروند ويزا بزنند و بليط هواپيما بگيرند. شب ميخوابند روز بيدار ميشن سياستشون عوض ميشه و مردم را و خودشون را با اين كارهاشون مسخره مي كنند.