• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 97051407681
  • منبع : قوه قضاییه

محسنی اژه‌ای:

معاون ارزی برکنار شده بانک مرکزی بازداشت شد

معاون ارزی برکنار شده بانک مرکزی بازداشت شد

سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت معاون ارزی برکنار شده بانک مرکزی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسنی‌اژه‌ای در این باره اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده اخلالگران در نظام پولی و ارزی کشور پرونده سه نفر از کسانی که تکمیل شده بود با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال شد و ان شاءالله دادگاه آنها به زودی شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین امروز چند نفر از جمله معاون ارزی بانک مرکزی(شنیدم اخیرا کنار گذاشته شده بودند)، یک نفر از کارمندان یکی از معاونین رییس جمهور و ۴ نفر از دلالان ارزی که در این خصوص فعالیت غیر مجاز داشتند، تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند.

محسنی اژه‌ای افزود: همچنین یک صراف غیر مجاز نیز احضار و پس از تحقیقات و تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۴ ۱۹:۳۹

چرا همچین آدم بی تجربه ای باید در چنین پست مهم و حساسی قرار بگیرند ؟ آقای روحانی یادش رفته این دولت با چه سختی بدست آمده ؟

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۴ ۲۰:۵۱

احتمالا ا.ع عزیز نبوده...خوش بگذره دزدا :)

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۵ ۰۰:۱۵

خب بعدش چی ... فکر می کنید مردم گول این حرف های نخ نما رو می خورن ... سال ها اس که می بینم قوه قضائیه این طور با مختلسین بیت المال و اخلالگران بازار ارز برخورد می کنه شما که فقط بلدید با کلمات بازی کنید و حتی اسمشان را برای مردم فاش نمی کنن. چون فرزندان مقامات بلندپایه کشور و آقازاده ها هستن ... اما یه فرد عادی و فقیر رو اگه یه هزار تومانی کش بره در بوق و کرنا می کنن و آبروش می برن

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۵ ۰۹:۱۳

منظور آقای ا.ع معاون ارزی بانک مرکزی است. نه آقای عراقچی وزارت خارجه. شما که اسم متهم را سانسور می کنید خبر ندارید سایت خبری خارجی با تیتر درشت ماجرا را لو داده‌اند.

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۵ ۰۹:۴۴

مفسدین اقتصادی در ملا عام اعدام گردند

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۵ ۰۹:۵۵

جالبه تو این دولت , داداشا دارن چکار میکنن؟

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۵ ۱۳:۵۴

تمام کارشناسان نظارت و کنترل بانک مرکزی باید بازداشت و محاکمه بشوند. آنها تمام مفاسد بانکها و موسسات مالی اعتباری را زیر سبیلی رد کرده اند. مگر میشود بانک مرکزی وامهای میلیارد و تکراری به یک نفر را نبینند؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۶ ۰۷:۵۴

واقعا حرف بجا و درستی زدید ، برای یک وام 5 میلیونی به من وشما کلی سفته و چک و ضامن می خوان مگه میشه این وام های میلیاردی آقازاده ها رو کسی نبینه و همینطوری پول به حسابشون واریز بشه اینها همه باید اعدام بشن تا بقیه حسابشون رو بکنند