• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97051508246
  • خبرنگار : 30054

گستره فعالیت‌های «پرشین گلف» افزایش می‌یابد

پرشین گلف

​شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی پرشین گُلف برنامه‌های خود را در راستای افزایش گستره فعالیت‌های این شرکت اعلام کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی پرشین گُلف، این مجموعه به منـظور تسهیل در فرآیند اجرای تورهای سـیاحتی و زیارتی ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین برای حضـور موثر در بازار عرضـه آنلاین خدمات گردشگری اقدام به راه‌انـدازی سامانه خدمات الکترونیک تورهای مسافرتی آزاد و سهـمیه‌ای به نام سامانه خـاتـم کرده است.

هـدف از راه‌اندازی این سامانه ضمن جلوگیری از هرگونه سوء‌استفاده احتمالی ارزان کردن خدمات، ساده‌سازی و سرعت بخشیدن به فرایند ثبت‌نام و رزرو هتل‌ها است. همچنین از ویژگی‌های این سامانه می‌توان به ارزیابی و اظهار نظر مشتریان در خصوص نحوه دسترسی آن‌ها به اطلاعات مربوط به نرخ، کیفیت و شرح خدمات گردشگری اشاره کرد.

شرکت خدمات مسافرت هوایی، جـهانگردی و زیارتی پرشین گلف از سال ۱۳۸۶ تاکنون با اجرای طرح در خانه نمانیم خدمات گردشـگری خود را به بـیش از ۵۰۰ هزار نفر از بازنشـستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری و نزدیک به ۶۰ هزار نفر مسافر آزاد ارائه کرده است.

این مجموعه اعلام کرد: در حال حاضر با توجه به خط مشی‌های تعیین شده از سوی مدیریت شرکت مقرر شده است، ضمن ارائه به هنگام و ارتقای سطح کیفی خدمات گردشگری، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری تورهای سیاحتی با رویکرد فرهنگی تاریخی، آموزشی، تفریحی، طبیعت گردی، بوم‌گردی با افزایش تورهای آزاد داخلی و خارجی و در نتیجه به دست آوردن سهم واقعی شرکت از بازار رقابتی صنعت گردشگری صورت پذیرد. به همین منظور در حال حاضر تلاش شرکت به انعقاد قرارداد همکاری با سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از شرکت‌های دولتی و خصوصی معطوف شده است.

شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی پرشین گُلف متعلق به هُلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا از سال ۱۳۴۸ با نام گُلف بار و با هدف انجام عملیات حمل ونقل جاده‌ای کالاهای اساسی در داخل کشور تاسیس شده و از اواخر سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را با اخذ مجوزهای بند الف و ب در زمینه ارائه خدمات گردشگری آغاز کرده است.

این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری توانسته با ایجاد تعامل سازنده و کارآمد با سایر شرکت‌های خدمات مسافرتی همکار از سال ۱۳۸۴ نمایندگی کل فروش بلیت پرواز هواپیمایی‌های آسمان، ایران ایرتور، آتا، اترک و قشم ایر را اخذ کرده و با فراهم ساختن بسترهای مورد نیاز اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با بهترین عملکرد تا سال ۱۳۹۶ به بیش از۱۰۰۰ آژانس مسافرت هوائی خدمات ارائه کند.

پس از اتمام قرارداد نمایندگی انحصاری فروش بلیت(GSA)  شرکت برای حضور مؤثر خود در بازار رقابتی پایدار صنعت گردشگری فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات گردشـگری آنلاین آغاز کرد و به همین منظور سامانه فروش آنلاین بلیت طراحی و راه‌اندازی شد. مشتـریان با استـفاده از این سامانه می‌توانند برای تهیه بلیت اتوبوس، قطار و پروازهای خطوط داخلی اقدام کنند.

این در حالی است که به زودی نسبت به امکان خرید بلیت پروازهای خطوط خارجی نیز از طریق این سامانه به صورت آنلاین فراهم می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.