• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ / ۰۷:۲۸
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 97052110740
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

ندا شهسواری: رقابت در آسیایی "پینگ‌پنگ" از المپیک دشوارتر است

ندا شهسواری: رقابت در آسیایی "پینگ‌پنگ" از المپیک دشوارتر است

بانوی پینگ پنگ‌باز ایران رقابت در مسابقات پینگ پنگ بازی‌های آسیایی را سخت‌تر از مسابقات المپیک می‌داند.

ندا شهسواری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه از یک‌سال پیش تمریناتش را برای حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا آغاز کرده، اظهار کرد: طی این مدت اردوهای داخلی متعدد و دو اردوی تدارکاتی را در کشورهای کره شمالی و آذربایجان برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: از آنجایی که سبک بازی بازیکنان این دو کشور سریع و سطحی قوی دارند، باحمایت فدراسیون اردوهای خارجی ما نیز دراین کشورها برگزار شد.

بانوی پینگ پنگ‌باز المپیکی ایران با تاکید بر اینکه رقابت در بازی‌های آسیایی از رقابت در مسابقات این رشته در المپیک دشوارتر است، گفت: باتوجه به اینکه ورزشکاران پینگ پنگ آسیا قَدَرترین ورزشکاران این رشته در دنیا هستند، لذا رقابت در پینگ پنگ آسیا کار راحتی نیست.

وی کشورهای چین، ژاپن، کره شمالی، کره جنوبی، سنگاپور و هند را مهم‌ترین رقیبان ایران در مسابقات آسیایی پینگ پنگ جاکارتا عنوان کرد و افزود: از آنجایی که هنوز مراسم قرعه کشی مسابقات پینگ پنگ برگزار نشده و حریفان خود را در این رقابت ها نمی‌شناسیم، نمی‌توانم درخصوص مدال آوری ایران در این رشته پیش بینی داشته باشم.

شهسواری در ادامه به 18 سال حضورش در تیم ملی پینگ پنگ ایران اشاره کرد و گفت: تا چندسال پیش رسیدگی به ورزشکاران بیشتر بود، اما در شرایط کنونی درهمه استان ها خیلی به ورزشکاران توجهی نمی‌شود.

وی مشکلات اقتصادی، شغلی و بیمه را در صدر مشکلات ورزشکاران کشور دانست و افزود: باتوجه به اینکه ورزشکاران بیشتر وقت خود را در اردوهای تیم ملی می‌گذرانند، در بحث شغلی و اقتصادی دچار مشکل می شوند که در این زمینه ضروری است که وزارت ورزش و جوانان تدبیری داشته باشد.

این ملی پوش کرمانشاهی تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم در برخی پُست های ورزشی بویژه در آموزش و پرورش کسانی امور را بدست می گیرند که اصلا تخصصی در رشته های ورزشی ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha