• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 97052412809
  • خبرنگار : 71511

وزیر بهداشت:

تامین داروی بیماران خاص با مشکلی مواجه نیست/ اعتراضی به بودجه طرح سلامت نداریم

تامین داروی بیماران خاص با مشکلی مواجه نیست/ اعتراضی به بودجه طرح سلامت نداریم

وزیر بهداشت گفت: میزان تامین داروی بیماران خاص هیچ تغییری نمی‌کند و ما نباید در مردم نگرانی ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا، حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که موضوع پیگیری پرونده مالیاتی پزشکان به کجا رسیده است، اظهار کرد: این موضوع را باید از وزیر امور اقتصادی و دارایی بپرسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت بهداشت نسبت به بودجه‌های اختصاص یافته به طرح سلامت اعتراضی داشته‌ یا خیر؟ اظهار کرد: نه ما هیچ اعتراضی نداشته‌ایم و سرانجام این طرح هم خوب خواهد بود.

وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی دیگر در زمینه‌ی تامین داروهای خاص از پاییز به بعد که تحریم‌ها آغاز می‌شود و این‌که آیا در این زمینه مشکلی وجود خواهد داشت یا نه، گفت: این میزان هیچ تغییری نمی‌کند و ما نباید در مردم نگرانی ایجاد کنیم. شما بارها این سوال را پرسیده‌اید و الان اموری که باید در حوزه سلامت انجام شود در حال انجام است. خواهش می‌کنم اضطرابی ایجاد نکنید. در بیماران خاص هم هیچ تغییری نسبت به گذشته ایجاد نشده و داروهایشان همچنان هست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۴ ۱۲:۴۲

بخاطر اینکه تمام بودجه دانشگاه های علوم پزشکی رو بردید تو جیب پزشکان. بایدم بگید مشکلی از نظر بودجه سلامت نداریم.

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۴ ۱۴:۲۳

جناب وزیر داروخانه عنوان می کنند که هنوز واکسن انفولانزا به انها داده نشده حتی داروخانه سیزده ابان که من دیشب تماس کرفتم .لطفا اقدام عاجل فرمایید.

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۴ ۱۷:۰۸

سلام اقای دکتر مثل اینکه به تقلب بیمه ها توجه نمی فرمایید چرا باید بیمه ها سهم فرانشیز ده درصد را و انچه که شما از طریق بیمه سلامت به بیماران می دهی باید به حساب بیمه ها واریز شود بخصوص بیمه ایران که در صدر متخلف ترین بیمه کشور است