• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97052915643
  • خبرنگار : 71419

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

قربانی: یک سر و گردن از آسیایی ها بهتریم/ اتراچالی: با هند فینال زودرس خواهیم داشت

قربانی: یک سر و گردن از آسیایی ها بهتریم/ اتراچالی: با هند فینال زودرس خواهیم داشت

ملی پوش کبدی ایران با ابراز خشنودی از پیروزی بر پاکستان گفت: همه تیم ها در بازی های اسیایی خوب هستند اما مهم نیست با چه تیمی بازی می‌کنیم، ما یک سر و گردن از همه بهتر هستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از جاکارتا، محمد قربانی ملی پوش کبدی ایران اظهار کرد: خداراشکر می‌کنم طبق تاکنیک مربیان و رهبری کاپیتان توانستیم یک بازی خوب با پاکستان انجام دهیم. همانطور که در جریان بودید حریف خیلی سعی کرد کار را به حاشیه ببرد. مثل مسابقات آسیایی در گرگان سعی داشتند شرایط رابهم بریزند اما ما اسیر حاشیه ها نشدیم و بازی را بردیم.

وی افزود: اینجا المپیک آسیایی است و نمی توانیم هیچ حریفی را دست کم‌بگیریم. بعضی کشورها مثل هند و پاکستان فقط برای مدال می آیند چون شانس مدال آن ها فقط در این رشته است. سریلانکا خیلی سرمایه گذاری می‌کند اما ما از آنها بهتر هستیم و همه را شکست می دهیم.

ملی پوش کبدی ایران گفت: شرایط اقامتی ما بد نیست.‌ دیگر به فاصله زیاد تا دهکده عادت کرده ایم. ما فقط طلا می خواهیم و اجازه نمی‌دهیم چیز دیگری روی فکرمان تاثیر بگذارد. پله پله پیش می‌رویم. امروز کره شگفتی مسابقات را رقم زد و هند را برد. ما در نیمه نهایی باید هند را ببریم. 

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: با تشکر از رسانه ها که برای ما سنگ تمام گذاشتند، خواهش من این است که این حمایت ها هر چهار سال یکبار نباشد. بلکه برای بازی های لیگ و کشوری هم به کبدی توجه شود. 

فاضل اتراچالی: با هند فینال زودرس خواهیم داشت

همچنین فاضل اتراچالی کاپیتان تیم ملی کبدی ایران با ابراز خشنودی از پیروزی بر پاکستان گفت: سخت ترین حریف گروهی را بردیم و حالا احتمالا یک فینال زودرس با هند در نیمه نهایی خوهیم داشت.

او ادامه داد: ما برنامه ریزی های زیادی داشتیم. فکر می کردیم براحتی پاکستان را شکست بدهیم. خداراشکر توانستیم یک بازی خیلی خوب را به نمایش گذاشتیم. بهترین رقیب در گروه پاکستان بود. 
وی افزود: با نتیجه ای که امروز در بازی کره جنوبی و هند رقم خورد به احتمال زیاد ما با هند در نیمه نهایی بازی خواهیم کرد و این خود یک فینال زودرس است. 
کاپیتان تیم ملی کبدی ایران تاکید کرد: فردا با مالزی بازی داریم. در بازی های آسیایی همه تیم ها با قدرت می آیند. اینجا جای بزرگان است. همه می آیند مدال بگیرند. همه خوب هستند اما ما بهتریم. ان‌شاءالله بتوانیم فردا هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. تیم ما یک سر و گردن از مالزی بالاتر است.
ملی پوش کبدی ایران یادآور شد: من دو مدال نقره بازی های آسیایی دارم. نقره دیگر من را ارضا نمی‌کند. ما به دنبال طلا هستیم. یکی از رقبای جدی ما پاکستان بود که آن را بردیم. سخت ترین حریف هم در این مسابقات هند است که احتمال ۹۰ درصد اگر این تیم را در نیمه نهایی ببریم قهرمانی حتمی خواهد بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha