• یکشنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 97060401497
  • خبرنگار : 71454

فیلم ایرانی شانس نمایش آنلاین را هم در "ونیز" گرفت

فیلم ایرانی شانس نمایش آنلاین را هم در "ونیز" گرفت

فیلم «همچنان که می‌مُردم» ساخته مصطفی سیاری به عنوان یکی از شانزده فیلم انتخابی برای نمایش در بخش آنلاین جشنواره ونیز انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مسئولان برگزاری جشنواره فیلم «ونیز» مجموعه‌ای از 16 فیلم بلند را از بخش‌های افق‌ها، فیلم‌های دانشجویی، سینما در باغ و غیررقابتی برای نمایش آنلاین در وبسایت این رویداد سینمایی انتخاب کردند و فیلم «همچنان که می‌مُردم» ساخته مصطفی سیاری که پیش از این به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش افق‌ها پذیرفته شده بود؛ یکی از این فیلم‌های نمایشی در بخش "سینمای آنلاین" جشنواره نیز خواهد بود. 

نادر فلاح، الهام کردا، مجید آقاکریمی، وحید راد، محمد ربانی، علی مولایی و… بازیگران اصلی این فیلم هستند و داستان فیلم درباره  خانواده چهار نفره‌ای است که  برای خاکسپاری پدر خود، طبق وصیت او راهی روستایی ناشناس می شوند و هیچکدام  از اعضای خانواده تا به حال چیزی از روستا نشنیده‌اند. 

بخش "سینمای آنلاین" جشنواره ونیز این فرصت را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد تا بعدازظهر نمایش این فیلم‌ها در بخش‌های رسمی جشنواره ونیز بتوانند این فیلم‌ها را مجددا در  سایت جشنواره به نشانی www.labiennale.org تماشا کنند. بلیت‌های تماشای آنلاین این فیلم‌ها در سایت دوسالانه ونیز به فروش می‌رسد. 

هفتادوپنجمین دوره جشنواره فیلم ونیز از ۲۹ اوت تا ۸ سپتامبر (۷ تا ۱۷ شهریور) ادامه خواهد داشت و امسال «گیرمو دل تورو» فیلمساز مشهور مکزیکی به عنوان رئیس داوران بخش رقابتی انتخاب شده است. 

«همچنان که می‌مُردم» به کارگردانی مصطفی سیاری در بخش افق‌ها و فیلم کوتاه «پاگرد» به کارگردانی محسن بنی‌هاشمی نیز در بخش کوتاه افق‌های جشنواره  به نمایندگی از سینمای ایران حضور دارند، ضمن این که فاطمه معتمدآریا و رامین بحرانی سینماگر ایرانی‌-آمریکایی به ترتیب به عنوان داوران بخش افق‌ها و فیلم‌های اول هفتادوپنجمین جشنواره فیلم ونیز در این رویداد سینمایی حضور خواهند داشت. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha