• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97060602917
  • خبرنگار : 90089

جلسه فوق‌العاده مجلس و دولت برای بررسی نابسامانی قیمت خودرو

جلسه فوق‌العاده مجلس و دولت برای بررسی نابسامانی قیمت خودرو

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و وزیر و معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت در این وزارتخانه خبر داد و افزود: محور نشست امشب افسارگسیختگی قیمت خودرو و ریشه‌های پدیدآمدن آن است.

سید مهدی مقدسی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در پی افسارگسیختگی قیمت خودرو طی چند هفته گذشته امشب با وزیر و معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل این وزارتخانه نشست مشترک داریم.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد خودروسازان از فرصت تحریم برای رفع مشکلات‌شان و دیکته کردن خواسته‌های نابه‌حق‌شان نهایت سوء‌استفاده را می‌کنند و این مردم هستند که تاوان هزینه تمام شده و سرباری تولید و سوء‌مدیریت آنها را می‌دهند.

وی افزود: البته نظرات منطقی خودروسازان در خصوص نوسانات نرخ ارز قابل قبول است، اما موارد غیرمعقول به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید اصلاح شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۶ ۱۶:۱۶

ما کارگران زیر دیپلم  شاغل در وزارت نفت که سابقه بالای بیش از بیست سال سابقه کار داریم چه گناهی کرده ایم که هیچ آیتمی نظیر کمک معیشت  و بسته رفاهی و هیچ امتیاز دیگری  شامل ما نمی شود چون ما زیر دیپلم هستیم باید توجهی به وضعیت معیشت ما نشود مگر نه اینکه تمام کارهای سخت را ما انجام می دهیم این انصاف و عدالت نیست که به بهانه مدرک دیپلم در حق کارگر ساده اجحاف شود اخیرا به کارکنان مدت موقت وزارت نفت امتیازات ویژه معیشتی اختصاص داده شده ولی هیچ کمک اندکی به کارگران زیردیپلم شاغل در صنعت نفت نشده

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۶ ۱۶:۲۱

حالا چه عجله ای هست ؟!

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۶ ۱۸:۵۲

خودرو ساز داخلی !!!

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۶ ۲۳:۵۱

اگر قیمت ها در کارخونه آزاد بشه قیمت پراید در بازار به 60 میلیون میرسه. چون کارخونه تحویل فوری که نداره و فقط پیش فروش واسه 3 یا 4 ماه بعد داره که این خودش باعث افزایش قیمت در بازار میشه