• پنجشنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۷ / ۰۸:۳۴
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 97060803949
  • خبرنگار : 71038

واکنش ظریف به تهدید اتمی نتانیاهو علیه ایران

اینستاگرام ظریف

وزیر امور خارجه کشورمان به تهدید اتمی نتانیاهو علیه ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا محمدجواد ظریف در واکنش به تهدید اتمی نخست وزیر رژیم صهیونستی علیه ایران که در جریان بازدیدش از تاسیسات اتمی دیمونا مطرح کرده بود در حساب توئیتری خود نوشت: «ایران، کشوری بدون سلاح هسته‌ای، از سوی جنگ‌طلبی که در کارخانه تسلیحات هسته‌ای حضور داشته مورد تهدید اتمی قرار می‌گیرد. بی‌شرمی خجالت‌آوری است ». ‌

بر اساس گزارش برخی از رسانه‌ها، اخیرا نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از یک کارخانه کلاهک‌های هسته ای گفته بود ارتش صهیونیستی با تمام قوا به ایران ضربه می‌زند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۰۹:۱۵

ما اسراییل را در ۵ساعت نابود می‌کنیم

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۰۹:۲۶

الموت اسرائیل

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۰۹:۴۹

البته مستحضر هستید که شتر در خواب بیند پنبه دانه. اصلاً نمی توانند باور کنند چگونه ضربه خواهند خورد. تازه 5 ساعت آقا صادق هم زیاده. دوساعت کافی است.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۱۰:۲۹

20 دقیقه ای هم میشود

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۱۰:۰۹

یک مشت منحرف رئیس جمهور و نخست وزیر شدن!!!!!!!

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۱۱:۰۳

جنگ برای هیچ کس خوب نیست جز فروشندگان اسلحه......

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۵

عجب جوابیه دندان شکنی !!!! همین گونه با فساد اقتصادی واداری هم برخورد کرید که مفسدان میخواهند ومیتوانند جامعه را تحت فشار گذارند.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۰

پاسخ دیپلماتیک و زیرکانه بود. صهیونیست دنبال عصبانی کردن ما و رسیدن به هدف خود در این چند سال بوده و نتیجه هم گرفته تحریم‌های بین‌الملل از جمله این‌ها است. آن‌ها یک بلوف می‌آیند و از هیاهوهای بی‌اثر ما بهترین نتیجه را می‌گیرد.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۳

با اولین شلیک موشک از طرف ما به اسرائیل، نتانیاهو تسلیم خواهد شد. خیالتان راحت.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۱۲:۳۵

مگر در دشمنی دشمنان شک داشتید که می گویید تهدید به نابودی ایران توسط اسرائیل بیشرمی است!

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۱۴:۵۴

آیا با این طرز صحبت ...... ما نباید بمب هسته‌ای داشته باشیم

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۱۵:۴۸

اولا ایران را با یک ضربه نمی‌شود هراساند و بعد ایرانی‌ها از جمله خود من دیوانه میشویم و ارتشی صد بار بدتر از مغولان فراهم کرده هم اسرائیل هم هرچه سر راه با آن باشند را متصرف میشویم. و میخواهم بدانم چه کسی و به چه عنوان بعد آن کار ما را نهی میکند پس نکنید که نکنیم .

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۱۶:۱۸

نبرد بزرگ در راه است

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۲۱:۲۸

نبرد برای چی؟ و چرا؟

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۱۸:۰۳

زمان قلدری و بزن در رو گذشته عمر اسرائیل غاصب وکودک کش رو به پایان است چه بخواهی وچه نخواهی

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۰۸ ۱۹:۴۲

و همین کشور در صورت خواست خودش به امید خدا اسرائیل تبدیل به تل خاک می‌کند. بدون سلاح هسته‌ای.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۰ ۱۱:۱۰

الان مسئولین ما همت کنند و گوشه ای از مشکلات اقتصادی را حل کنند مشکلاتی را که با بی لیاقتی برای این مردم نجیب بوجود آوردند بحث تهدید را هم بسپارند به خود مردم ایرانیان در طول تاریخ همیشه ثابت کردند که چگونه از تمامیت سرزمینی شان دفاع کنند و تقریبا دنیا این را فهمیده

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۳ ۱۹:۰۴

امثال ترامپ و ناتانیاهو چون از امپراطوری رسانه ای حمایت میشوند، دائماً حرفهای بی پایه و اساس میزنند. پاسخگوی به ارجیف آنها مشورعیت دادن به وجود آنهاست. آقایان پس کی میخواهید ضرب المثل « جواب ابلهان خاموشی است » را به کار بگیرد.