• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 97061105213
  • خبرنگار : 71429

خرمشاهی خبرداد

تحقیق از دو شاهد پرونده مرحومه فرزانه پور رجبی در روز دوشنبه

تحقیق از دو شاهد پرونده مرحومه فرزانه پور رجبی در روز دوشنبه

وکیل مدافع اولیای دم فرزانه پور رجبی گفت: روز دوشنبه ۱۲ شهریورماه در جهت تکمیل پرونده از دو نفر شهود پرونده تحقیق به عمل خواهد آمد.

عبدالصمد خرمشاهی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: یکسری تحقیقات در مورد استفاده از اسلحه غیر مجاز بود که انجام شد.همچنین در یک جلسه یک نفر شاهد که از کارمندان دادگستری و ماجرا را دیده بود، اظهاراتش را در بازپرسی عنوان کرد.

وی افزود: در جهت اطمینان و تحقیقات بیشتر قرار شده که روز دوشنبه - ۱۲ شهریورماه _  از  دو نفر  شاهد که یکی جوان دانشجو و اهل قزوین است و  دیگری مرد مسنی است-  تحقیق به عمل آید و اظهاراتشان را درجهت تکمیل پرونده بیان کنند.

وی در پایان گفت: به نظرم دیگر تحقیقات پرونده تمام می شود و پرونده نزد دادستان می رود تا مراحل دیگر انجام شود.

به گزارش ایسنا، خرمشاهی وکیل مدافع وکیل مدافع اولیای دم فرزانه پور رجبی –وکیلی که در مقابل دادگستری لنگرود به ضرب گلوله کشته شد- ۳۱ تیرماه به ایسنا گفته بود که  مرحومه پور رجبی ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری مقابل دادگستری لنگرود توسط شخصی که  قبلا رابطه کاری با او داشت کشته شد. متهم با اینکه متاهل بود اصرار به ازدواج با مرحومه پوررجبی را داشت و مدام مرحومه را تهدید می کرده و همان موقع هم پرونده در این خصوص تشکیل می‌شود و وی محکوم می‌شود اما او تهدیداتش را ادامه می داد.

خرمشاهی تصریح کرد: حسب اظهارات همسر متهم، حتی او را هم تهدید کرده بود که از این خانم برای ازدواج با وی  خواستگاری کند. روز حادثه، متهم با اسلحه شکاری به سمت این وکیل دادگستری شلیک می‌کند و پس از قتل او متواری می‌شود که در نهایت در اطراف یکی از شهرهای لنگرود دستگیر می‌شود.نتیجه پزشکی قانونی آمده و حسب اظهارات شهود، اتهام متوجه  متهم است زیرا جنون وی هم منتفی است و فقط دو سه استعلام مانده تا انجام شود. البته ما درخواست انگشت نگاری از اسلحه را کردیم تا جزییات حادثه مشخص شود.

وی با بیان اینکه متهم از بدو درگیری سکوت کرده، حاضر به بازسازی صحنه نیست و  همچنان بازداشت است، گفت: مرحله تحقیقات این پرونده به زودی تمام می‌شود. در حال حاضر پرونده در دادسرای لنگرود است و کیفرخواست این پرونده هم هنوز صادر نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۶-۱۱ ۱۱:۲۲

من‌کاری ب این خانم وکیله ندارم ولی در کل وکلا و قضات دشمن خونی مردم ایران هستند ...همه تبدیل به کلاهبردار و اخاذ