• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 97061105255
  • خبرنگار : 71186

رییس اتحادیه فروشندگان خودرو خبر داد:

کاهش ۸ میلیون تومانی قیمت خودرو/ نرخ‌های فعلی هم کذایی است!

کاهش ۸ میلیون تومانی قیمت خودرو/ نرخ‌های فعلی هم کذایی است!

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: از ابتدای هفته جاری به دنبال انتشار خبر عرضه ۴۰ هزار دستگاه خودرو از سوی خودروسازان، قیمتها در بازار خودروهای داخلی نزولی شده و تا حدود ۸ میلیون تومان نیز کاهش یافته است.

سعید موتمنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: افزایش قیمت رخ داده در بازار خودروهای داخلی در یک ماه اخیر واقعی نبوده و ناشی از جوسازی دلالان و سفته‌بازان است.

وی ادامه داد: قیمتهای کذایی که برای خودروهای داخلی عنوان می‌شود قیمتهایی است که دلالان و سودجویان در سایت‌های فروش اینترنتی آگهی می‌کنند و هیج مبنای درست و واقعی ندارد.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران افزود: واقعیت این است که چند دلال و سفته‌باز قیمتهای پرت و نجومی برای خودروها در سایت‌های فروش اینترنتی آگهی می‌کنند و به سرعت این قیمتها در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه کانال‌های تلگرامی بازنشر شده و به عنوان قیمت خودرو بین مردم دهن به دهن شده و جا می‌افتد.

وی با بیان اینکه با قیمتهای فعلی مصرف‌کننده واقعی به هیچ وجه اقدام به خرید خودرو نمی‌کند، خاطرنشان کرد: البته دیده می‌شود که بعضا برخی افراد به صورت احساسی عمل کرده و فریب نرخ‌بازیه دلالان و گفته‌های آنها مبنی بر آنکه قیمت‌ها بیش از این افزایش می‌یابد را می‌خورند و با قیمتهای نجومی فعلی هم اقدام به خرید می‌کنند که البته تعداد آنها بسیار کم است.

موتمنی ادامه داد: از روز گذشته با انتشار خبر عرضه ۴۰ هزار دستگاه خودرو از سوی خودروسازان شاهد کاهش قیمتهای غیرواقعی در بازار خودرو هستیم به‌گونه‌ای که تا ۸ میلیون تومان نیز قیمتها کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: البته قیمتهای فعلی نیز غیرواقعی است و باید کاهش یابد. عملا در بازار خودرو خریدار و مصرف‌کننده واقعی برای این محصولات با قیمتهای فعلی وجود ندارد و معامله‌ای در این قیمت‌ها صورت نمی‌گیرد.

به گزارش ایسنا، در چند هفته اخیر قیمت خودروهای داخلی در بازار با افزایش شدید و غیرقابل باوری همراه بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۶-۱۱ ۱۱:۱۵

خوشحالید الان 8 تومن ارزون شد!!!! واقعا تاسف داره آمار بگیرید چندماه قبل چقدر بود قیمت دوبرابر شد

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۱۱ ۱۳:۱۲

بعد از تجربه شکست خورده "دلار جهانگیری" حالا نوبت به پروژه "پراید جهانگیری" رسید... اجبار خودروسازها به فروش محصولات با نرخ دستوری، نتیجه ای جز تعطیلی کارخانه های قطعه ساز که مواد اولیه رو با نرخی بیش از 2 برابر سال گذشته تهیه میکنن نخواهد داشت و در قدم بعدی کاهش بیش از پیش آمار تولید خودرو و کاهش عرضه و باز افزایش بیش از پیش قیمت ها در بازار.... تا کی با بی فکری و کوته نظری تیشه به ریشه زیرساخت های این مملکت میزنیم؟؟؟

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۱۱ ۱۴:۲۱

جهانگیری نباید سمتی داشته باشه ، 10سال پیش بازنشسته شده

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۱۱ ۱۴:۰۸

پراید صفر به بیست و هشت میلیون تومان رسیدتاریخ یکشنبه یازدهم.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۱۱ ۱۴:۳۱

پراید 7 میلیونی یک شبه(دقیقا یک شبه) میشه 14 میلیون و بعدش به تدریج 20 میلیون و بعد ظرف یک ماه 40 میلیون...بعد دوباره 8 تومن ارزون میشه و پراید 7 میلیونی با قیمت 32 تومن فروخته میشه به مردم

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۱۱ ۱۴:۳۴

دروغ است هنوز قیمت در نمایندگی ها بالا میباشد.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۱۱ ۱۵:۵۲

دلار سه برابر شده حقوق کارگر که حداکثر 7 درصد قیمت خودرو است ثابت مانده پس قیمت پراید قیمت زمان دلار 3700 تومان در حدود دو و هشت دهم ضرب می شود یعنی بالای 50 میلیون

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۱۱ ۱۷:۴۷

قیمت پرته به نظر شما وقتی مواد غذایی 40 در صد رشد داشته طلا و ارز دو برابر و نیم شده ؟

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۱۲ ۰۱:۰۱

یکی از مدیران خودرو ساز میگه : طلا تو این مدت 12 برابر شده در حالیکه ماشین فقط دو برابر شده ...!!! ینی IQ در حد جلبک ! واسه همینه این صنعت همیشه نابوده ...