• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97061105316
  • خبرنگار : 71560

آقاپور: تا اندیشه‌ها منطقی و منسجم نشود عملکردها اصلاح نمی‌شود

آقاپور: تا اندیشه‌ها منطقی و منسجم نشود عملکردها اصلاح نمی‌شود

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: اگر با دانش و تخصص و اتحاد حرکت نکنیم خاکریزهای اقتصادی یکی پس از دیگری فرو می ریزد و دشمن نیز به اهداف خود خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، معصومه آقاپور علیشاهی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: از همه نمایندگانی که در تصویب مناطق خاص و اقتصادی همکاری داشتند تشکر می‌کنم. بیایید امروز حرف مسئولانه بزنیم و مسئولیت صحبت‌هایمان را قبول کنیم. بیایید در خصوص راهکارهایی که در مجلس شورای اسلامی می‌تواند برای حل مشکلات ارائه دهیم صحبت کنیم. امروز باید در خصوص بهم ریختگی در عمل که ریشه در بهم‌ ریختگی در فکر دارد صحبت کنیم. مشخص نیست که ما بخش خصوصی را قبول داریم یا نداریم. در بیان می‌گوییم که قبول داریم، اما حاضر نیستیم که به آن مسئولیت دهیم.

وی در ادامه اظهار کرد: معلوم نیست که ما نظام بین‌الملل را قبول داریم یا نداریم. در بیان قبول داریم و تمام فناوری‌ها، محصولات و اعتبارات بانکی را می‌خواهیم، ولی فلسفه وجودی آنها نظیر پذیرش اصول پولشویی و FATF را قبول نداریم، ولی روابط پولی و بانکی با آنها را می‌خواهیم.  

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه تصریح کرد: بالاخره دنیا جای خوبی است یا نه. در بیان دنیا را مذمت می کنیم ولی برای پول و مقام هر کاری انجام می دهیم. بالاخره فعالیت زنان در عرصه های سیاسی و اقتصادی را قبول داریم یا نه؟. در بیان می گوییم قبول داریم ولی در عمل در زمینه به کارگیری زنان در سمت های مدیریتی و اقتصادی کاری نمی کنیم.

آقاپور خاطرنشان کرد: بالاخره معلوم نیست که تخصص را قبول داریم یا نه؟. در بیان همه قبول دارند ولی در سیاست های مربوط به دریاچه ارومیه، نرخ تورم، بانکداری، محیط زیست و سیاست خارجی نگاه تخصصی دیده نمی شود. بالاخره می خواهیم چه کار کنیم. بالاخره افکاری که نقشه راه ما را تعیین می کنند کدامند؟. آیا سیستمی در مجلس داریم که کل مصالح کشور را یکجا ببیند.

وی در ادامه گفت: از طرفی رهبر انقلاب از وحدت و انسجام سخن می گوید و از سه قوه حمایت می کند ولی گروهی از استخر فرح و استیضاح و سوال از رئیس جمهور سخن می گویند. مادامی که اندیشه ما منطقی و منسجم نشود عملکرد اصلاح نخواهد شد. ما به انسجام درونی نیاز داریم. در رتبه اول نیز مجلس باید در این زمینه اقدام کند. اگر با دانش و تخصص و اتحاد حرکت نکنیم خاکریزهای اقتصادی یکی پس از دیگری فرو می ریزد و دشمن نیز به اهداف خود خواهد رسید.

نماینده شبستر در پایان به برخی از مسائل حوزه انتخابیه خود در خصوص راه و اعتبار لازم جهت تکمیل مراکز درمانی و بروکراسی اشاره کرد و خواهان رسیدگی به این مشکلات شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha