• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 97061105513
  • منبع : روابط عمومی برنامه

برگزاری مراسم پایانی جشنواره کتابخوانی رضوی

برگزاری مراسم پایانی جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران گفت: آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رضوی با حضور برگزیدگان مسابقه فردا در کتابخانه عمومی محقق حلی شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، علی نیکنام اظهار کرد: آیین اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با تقدیر از سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

او افزود: هدف این جشنواره ترغیب مردم به کتابخوانی است و به صورت خانوادگی در فضایی کاملاً فرهنگی و صمیمی و در راستای خدمت به جامعه اسلامی و زنده نگهداشتن یاد و نام عترت پاک پیامبر(ص) است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران بیان کرد: با تلاش همکاران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ادارات کل استان‌ها برگزاری این جشنواره بزرگ و خانواده‌محور، سبب معرفی خدمات کتابخانه‌های عمومی و فعالیت‌های آن‌ها به شکلی مطلوب شد.

نیکنام گفت: به علت نبود دسترسی ساکنین مناطق محروم و کم برخوردار به کتاب‌ها، روسای شهرستان ها و کتابداران با حضور در روستاها و بخش های تابعه برگه های مسابقه را در بین علاقه‌مندان به مکتب رضوی توزیع کردند تا فرصت برابر برای همگان فراهم شود.

او با اشاره به شرکت ۲۴۸۴۹ نفر از شهروندان تهرانی در این جشنواره اظهار کرد: مراسم اختتامیه فردا ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور مقامات ارشد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دیگر مسئولان استانی به همراه تقدیر از برگزیدگان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی محقق حلی به نشانی میدان شوش، خیابان ری، قبل از پارک کوثر، نبش خیابان محمد یزدی برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی تهران بزرگ با اداره کل کتابخانه‌های عمومی برای برگزاری هشتمین جشنواره رضوی همکاری بسیار خوبی داشتند.

نیکنام خاطرنشان کرد: تعامل دستگاه‌ها و نهادها با یکدیگر و همدلی و دغدغه مندی در حوزه کتاب و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و همچنین انجام تبلیغات و اطلاع رسانی به موقع سبب استقبال مردمی از این جشنواره نسبت به سال گذشته شد.

وی گفت: از مجموع ۲۴۸۴۹ نفر از شرکت کنندگان در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی ۳۳۰۵ نفر اینترنتی و ۲۱۵۸۹نفر مکتوب بودند و بخش مکتوب هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیشترین آمار شرکت کنندگان را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha