• چهارشنبه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 97061407234
  • منبع : نمایندگی همدان

معاون عمرانی استاندار همدان مطرح کرد:

همدانی ها برای رویداد"همدان2018" تبلیغ کنند

همدانی ها برای رویداد"همدان2018" تبلیغ کنند

ایسنا/همدان معاون عمرانی استاندار همدان گفت: افزایش تبلیغات برای رویداد عظیم همدان 2018باید به یک اولویت در حوزه گردشگری استان تبدیل شود و هماهنگی‌های لازم با آژانس‌های گردشگری و مسافری برای جذب گردشگران خارجی انجام شود.

به‌گزارش ایسنا، منطقه همدان، محمود رضا عراقی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه همدان 2018 نقطه آغاز تبدیل استان به قطب مهم فرهنگی و گردشگری داخلی و خارجی خواهد بود، گفت: همدان 2018 نقطه آغاز بهره بردن از فرصت‌هاست و نگاه آسیا به همدان از این پس تغییر خواهد کرد.

وی با  اشاره به اینکه حضور هرچه بیشتر گردشگران خارجی در استان، مزایای مهمی همچون شکوفایی و رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت، اظهارکرد: در کنار تمامی دستگاه‌های اجرایی، عموم شهروندان استان باید برای جذب گردشگران داخلی و خارجی به استان تلاش کنند.

وی افزود: هنوز می‌توان به راهی که در پیش گرفته بودیم برای بهبود شرایط موجود در حوزه گردشگری ادامه دهیم ، بسیاری از بدیهی‌ترین اقدامات لازم برای میزبانی از گردشگران در سال 2018 همچون ایجاد و تقویت زیرساخت‌های مناسب حمل‌ونقل، آموزش برخورد مناسب با گردشگران و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی که در دست رسیدگی قرار گرفت، می‌تواند ادامه داشته باشد.

  عراقی با تأکید بر برگزاری دوره‌های آموزش رفتاری برای اقشار مختلف در راستای همدان 2018 و استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت تبلیغی و اطلاع‌رسانی رسانه‌های استانی و ملی برای انعکاس هرچه بیشتر برنامه های این رویداد، اظهارکرد: گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸ ، به شهر همدان طور دیگری نگاه خواهد کرد و به این مهم می‌توان از تأکیدات دبیر کل مجمع گفت‌وگوهای کشورهای آسیایی در همدان پی برد

به‌گزارش ایسنا؛ باندیت لیمچون دبیر کل مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا، در زمان برگزاری این کنفرانس از همت و اراده اعضای مجمع برای کمک به گردشگری همدان خبر داده بود . وی قاطعانه گفت که این مجمع از هیچ کمکی به همدان دریغ نمی‌کند و تمام تلاشش این است که همدان به مقصد گردشگری آسیا  تبدیل شود و این به آن معناست که باید جدی بگیریم همدان 2018 نقطه آغاز بهره بردن از فرصت‌هاست

انتهای پیام/

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha