• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97061909652
  • منبع : نمایندگی خوزستان

رییس هیات‌مدیره باشگاه نفت‌مسجدسلیمان: بابادی مدیرعامل است

رییس هیات‌مدیره باشگاه نفت‌مسجدسلیمان: بابادی مدیرعامل است

رییس هیات‌مدیره نفت‌مسجدسلیمان می‌گوید هنوز کیوان بابادی مدیرعامل این باشگاه است.

عطاءالله بهادری در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این‌ سوال که چرا درحالی که مولایی پس از استعفای کیوان بابادی از مدیرعاملی باشگاه به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد، همچنان بر مدیرعاملی بابادی تاکید دارد، گفت:‌ آقای بابادی مدیرعامل باشگاه است. البته من در همین جا اعلام و تاکید می‌کنم که با شخص آقای مولایی مشکلی ندارم و او همکار من است. وقتی تیم نفت‌مسجدسلیمان از لیگ یک وارد لیگ برتر شد، نمی‌توانست از حمایت وزارت نفت برخوردار باشد و پس از ورود به لیگ برتر نیز اصلا فدراسیون ساختار باشگاه نفت را قبول نداشت ولی استاندار، نماینده مردم مسجدسلیمان، مدیرعامل شرکت ملی‌مناطق نفت خیز جنوب و همچنین دیگر مسئولان شهری کمک کردند تا تیم بتواند در لیگ شرکت کند. در آن برهه از زمان برای این‌که بتوانیم قرارداد بازیکنان را ثبت کنیم، امضای من به عنوان رییس هیات‌مدیره، بابادی به عنوان مدیرعامل و حیدری به عنوان عضو هیات‌مدیره به فدراسیون و سازمان لیگ معرفی شد.

او افزود: زمانی که بابادی استعفا داد و این موضوع در جلسه هیات‌مدیره نیز مطرح شد، از پنج عضو هیات‌مدیره، چهار نفر با این استعفا مخالفت کردند و من حتی گفتم که پذیرش این موضوع تبعات دارد و نباید موافقت شود که به این گفته توجهی نشد و بعد هم متوجه تبعات آن شدند. مولایی به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب نشده است و باید بگویم من مخالف دخالت اعضای هیات‌مدیره در مسایل اجرایی تیم هستم و هیات‌مدیره طبق قانون حق دخالت در این زمینه را ندارد. این نفرات باید سیاست‌گذاری‌های کلان و چشم‌انداز باشگاه را ترسیم کنند. مدیرعامل نیز کارهای اجرایی را انجام می‌دهد.

بهادری با اشاره به صحبت‌های مولایی در برنامه ورزشی تلویزیونی، اضافه کرد: او غیر واقع صحبت کرد و این‌گونه حرف زدن، یعنی او علاقه‌مند به سیاست‌های باشگاه نیست. پس اگر موافق این سیاست نیست باید کنار برود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha