• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97062010262
  • خبرنگار : 71617

سرنوشت نفت‌تهران در انتظار مشکی‌پوشان

عباسی: تلاش می‌کنیم تا مشکی‌پوشان منحل نشود/ دیگر پول ندارم

عباسی: تلاش می‌کنیم تا مشکی‌پوشان منحل نشود/ دیگر پول ندارم

مشکی‌پوشان مشهد پس از کش و قوس‌های فراوان مدیریتی در آستانه انحلال قرار دارد.

به گزارش ایسنا، تیم مشکی‌پوشان مشهد بعد از بازی مقابل قشقایی شیراز در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته یک در آستانه انحلال قرار دارد و شاید این تیم به سرنوشت نفت تهران دچار شود. خداداد عزیزی هم که مسوولیت کمیته انتقالی باشگاه را بر عهده گرفته بود با نبود اسپانسر،‌ از سمت خود کنار رفته و در رسانه‌ها اعلام کرده که منتظر خبر انحلال تیم مشکی‌پوشان در روزهای آینده باشید تا عملا کسی دیگر در باشگاه نباشد تا مسوول اتفاقات پیش آمده باشد.

محمدرضا عباسی، مالک باشگاه مشکی‌پوشان در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت این باشگاه اظهار کرد: تیم مشکلات زیادی داشت، بدون مشکل نبود و دلیل این که از ابتدا اعلام کردیم دیگر توان تیم‌داری نداریم، همین بدهی‌ها و هزینه‌ها بود و قصدمان ادامه دادن نبود تا این که شورا و شهرداری مشهد از ما دعوت کردند که جلسه‌ای داشته‌ باشیم. در این جلسه مضمون صحبت‌های شهردار اظهار تاسف برای شهری بود که نتواند دو تیم فوتبال را اداره بکند.

او افزود: ایشان ما را امیدوار کردند و قرار بر این شد که کارهایی برای احیای تیم مشکی‌پوشان انجام شود، این تصمیم در گذر زمان تغییر کرد و گفتند دو تیم یکی شوند که آن هم اتفاق نیفتاد تا این که به این روزها رسیدیم.

عباسی درباره بدهی تیم مشکی‌پوشان خاطرنشان کرد: بدهی باشگاه مشکی‌پوشان ۲۵۰ هزار دلار است. قبلا این بدهی معادل یک میلیارد تومان بود اما با تحولات بازار ارز، امروز بدهی زیادتر شده و اگر بخواهیم الان این پول را تهیه کنیم، حدودا همان رقمی می‌شود که خداداد در مصاحبه‌هایش اعلام کرده‌ است. البته بدهی‌های خارجی ما فعلا گلوگیر نیست و آن‌طور که با وکلای طلبکاران صحبت کردیم قرار بر این شده که علاوه بر قسطی کردن این طلب‌ها، صبر کنند. به آن‌ها اعلام شده که اگر این تیم منحل شود، هیچ پولی به آن‌ها نخواهد رسید.

مالک باشگاه مشکی‌پوشان تصریح کرد: از طریق اخبار و رسانه‌ها شنیدم که خداداد استعفا کرده‌ است. اسطوره‌ای مثل خداداد ۲ ماه است که در رفت‌وآمد است و بارها به شهرداری رفت. اعلام کرده‌ بودند که تیم شخصی است و نمی‌توانیم کمک کنیم، اما گفتیم اگر مشکل این است، تیم را در اختیار مردم می‌گذاریم اما باز هم اتفاقی نیافتاد.

وی با تشکر از خداداد عزیزی گفت: از او باید عذرخواهی کنم، زیرا زحمات زیادی کشید اما به نتیجه نرسیدیم. این روزها مشهد نیستم و به زودی باز می‌گردم تا آخرین زورهای‌مان را بزنیم. هم به شهرداری و هم به استانداری می‌روم، تمام توان‌مان را می‌گذاریم تا این تیم منحل نشود اما اگر نشد، شرمنده مردم مشهدم چون دیگر پول ندارم. ۷ سال تیم‌داری کردم اما دیگر واقعا پولی نداریم.

عباسی افزود: این تیم به سرمایه‌ای اجتماعی تبدیل شده و حیف است منحل شود. فقط از شهرداری و شورای شهر توقع نداریم اما کاش بقیه هم قدری برای تیم مشکی‌پوشان دل می‌سوزاندند.

او در پاسخ به صحبت‌های اصولی که گفته‌ بود امسال هم از سوی شورای شهر به تیم مشکی‌پوشان کمک شده، گفت: امسال کمکی نشده‌ است. نمی‌دانم چه اتفاقاتی پس از جلساتی که برگزار کردیم رخ داد که صحبت‌ها و رویکردها عوض شد.

عباسی گفت: تا روزی که توانستم تلاش کردم و مردم می‌دانند تا وقتی که داشتم برای ورزش این شهر و استان خرج کردم اما الان واقعا ندارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha