• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97062110898
  • خبرنگار : 30054

دستیابی به راه‌حل‌های نوین نوآوری دیجیتالی‌ با علی‌بابا

علی بابا

مدیر کل نمایندگی لوفت هانزا در ایران در مراسم قرعه‌کشی کمپین بلند پروازی علی بابا گفت: نوآوری دیجیتالی، یکی از اهداف لوفت‌هانزا است که با علی بابا توانستیم راه‌حل‌های نوین در این زمینه را ایجاد کنیم.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شاهرمراد مدیر کل نمایندگی لوفت هانزا در ایران افزود: با داشتن سابقه همکاری شصت و سه ساله این شرکت با ایران و افزایش تعداد کاربران دنیای مجازی در این کشور، ما باید برای نیازهای آنان در این زمینه برنامه داشته باشیم.

مسعود طباطبایی مدیرعامل علی بابا با اشاره به اینکه که نرخ ارز، تورم و قدرت خرید مردم، بیکاری و شاخص‌های دیگر اقتصادی در وضعیت نامطلوبی قرار دارد، بیان کرد: ما باید به دنبال انتخاب‌های جدید باشیم و در این زمینه تصمیم گرفتیم با مشارکت لوفت هانزا «کمپین بلند پروازی» را برگزار کنیم.

در کمپین #بلندپروازی که یک نمونه موفق در کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید چالشی با هدف زنده کردن حس تغییر، تلاش برای دستیابی به آرزوها، حس مثبت، جهش و پرواز اجرا شد و شرکت‌کنندگان در این چالش عکس‌های خلاقانه خود با موضوع بلندپروازی را با هشتگ #بلندپروازی در اینستاگرام با دیگران به اشتراک گذاشتند.

استقبال از چالش #بلندپروازی در حدی زیاد بود که تاکنون ۲۰درصد از کل جامعه کاربران ایرانی اینستاگرام، معادل ۵ میلیون نفر، به صورت مستقیم این چالش را مشاهده کردند.

این نخستین مرتبه است که لوفت‌هانزا حامی یک چالش ایرانی بوده و از آنجا که علی بابا رتبه یک فروش بلیط هواپیما در ایران است، این ایرلاین بین‌المللی از چالش بلندپروازی علی بابا حمایت کرد.

در برنامه تقدیر از برگزیدگان کمپین بلندپروازی به برندگان دو بلیط لوفت‌هانزا و هتل به مقصد اروپا برای دو نفر اهدا شد.

طراحی و اجرای صفر تا صد این کمپین به عهده آژانس بازاریابی و تبلیغات برندیست بود و ارشا اقدسی، بدلکار معروف ایرانی نیز در آنونس پروموشن این چالش حضور داشت.

قرعه‌کشی کمپین #بلندپروازی علی بابا در ۱۸ شهریور ۹۷ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.