• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97062613346
  • خبرنگار : 71617

زوهانی: با ادامه مشکلات نمی‌توانیم مقابل ملوان بازی کنیم

زوهانی: با ادامه مشکلات نمی‌توانیم مقابل ملوان بازی کنیم

سرمربی تیم مشکی پوشان مشهد می‌گوید شرایط فنی تیم در وضعیت مطلوبی قرار دارد اما با ادامه مشکلات پیش‌ آمده شرایط تیم در وضعیت بغرنجی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا،  تیم مشکی‌پوشان مشهد در آستانه بازی با ملوان در شرایط بلاتکلیفی قرار دارد و هنوز اسپانسر این تیم برای ادامه کار در لیگ دسته یک مشخص نشده است.

حمیدرضا زوهانی، سرمربی تیم مشکی پوشان مشهد در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره اظهار کرد: ما در حال حاضر تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم. دیروز هم یک بازی دوستانه با یک تیم دسته سومی انجام دادیم. در کل با توجه به شرایطی که هست بازیکنان آماده هستند و در شرایط خوبی هستند. اما مشکلی که الان وجود دارد این است که نبود اسپانسر کار ما را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. من در آخرین صحبتی که با آقای عباسی داشتم، قرار شده طی امروز یا فردا اسپانسر تیم مشخص شود تا مسائل بدهی‌ها و کسر امتیاز هرچه سریع‌تر معلوم شود. اگر این اتفاق نیفتند، وضعیت تیم بغرنج خواهد شد. ما با آقای محمودزاده، مسوول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک صحبت کردیم. در حال حاضر حدود ۷ بازیکن مجوز خروج از استان را ندارند. یک بدهی وجود دارد که مربوط به آقای میثاقیان و آقای کریمی است.

او ادامه داد: در کل شرایط باشگاه، شرایط خوبی نیست ولی با توجه به این وضعیت آقای عباسی به ما گفتند شما تمرینات و کار خود را انجام دهید تا اسپانسر به تیم اضافه شود تا تیم مقداری شکل بگیرد. تیم ما تیم خوب و جوانی است. میانگین سنی تیم ما حدودا ۲۲ سال است. این اتفاقاتی که در باشگاه می‌افتد بالاخره در روحیه بازیکنان بی‌تاثیر نیست. بازیکن مصاحبه‌ها را پیگیری می‌کند و می‌بیند تیم دارد منحل می‌شود. ما شنبه مقابل ملوان بازی داریم. رقابت سختی هم مقابل این تیم در انزلی خواهیم داشت. آن‌ها وقتی در جام حذفی کنار رفتند، قطعا به دنبال سه امتیاز این مسابقه خواهند بود. شرایط فنی تیم ما هم در وضعیت مطلوبی قرار دارد. ما هر چه قدر هم از لحاظ فنی خوب باشیم اما با این اتفاقات پیش آمده نمی‌توانیم روح و روان بازیکن را آرام کنیم. امیدوارم مسوولان هر چه سریع‌تر این مساله را پیگیری کنند در غیر این صورت ما مقابل ملوان نمی‌توانیم بازی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha