• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 97062713893
  • منبع : فضای مجازی

چرا نفر دوم کنکور سراسری می‌خواهد معلم شود

image.png

نفر دوم کنکور سراسری تصمیم دارد شغل معلمی را برای ادامه زندگی‌اش انتخاب کند.

به گزارش ایسنا، عبدالله رئیسی، نفر دوم کنکور سراسری در رشته علوم انسانی، برخلاف دیگر نفرات برتر کنکور که برای ورود به دانشگاه‌های درجه یک کشور لحظه‌شماری می‌کنند، دانشگاه فرهنگیان زاهدان و رشته معلمی زبان عربی را برای تحصیل انتخاب کرد. بسیاری از کاربران فضای مجازی درباره دلیل تصمیم او گمانه زنی کردند اما او به خبرگزاری پانا گفته است: «من اهل روستای کله‌گان واقع در نقطه صفر مرزی که از نظر امکانات آموزشی وضعیت بسیار بدی دارد، هستم. این منطقه از نظر امکانات آموزشی و تعداد افراد باسواد وضعیت خوبی ندارد و من از مدت‌ها قبل تصمیم گرفتم که با انتخاب رشته معلمی به همشهریان و اهالی روستایی که در آن به دنیا آمده‌ام، کمک کنم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۷ ۱۵:۰۳

عجب اشتباهی می کنی! شما با این استعدادت می تونی به کل مملکت خدمت کنی. این مملکت هیچ ارزشی برای معلمها قایل نیست.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۷ ۱۶:۴۳

یکی از کسانی که برای معلمی ارزش قائل نیست خود شمایی

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۷ ۱۹:۴۰

البته درستش اینه که به کلی از ممالک جهان خدمت کنی!...چون اینجا که بیچاره ات میکنن باید در بری و وقتی رفتی هم به اونور خدمت میکنی.....!

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۷ ۲۲:۱۳

توروخدا نگذارید، اموزش و پرورش این استعدادها در نطفه خفه میکند چهارسال دیگر تبدیل به موجود بی انگیزه بیماری خواهد شد که حتی برای خودش هم نمیتواند خدمتی بکند.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۸ ۱۳:۰۵

به نظر بنده هم پشیمان خواهد شد. در سن کم تصمیمی ناشی از جوگیری.... این بنده خدا اینو حتما میبینه که موانعی بسیار بزرگتر از کنکور در راه پیشرفت، سر راهش قرار خواهد گرفت.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۹ ۱۰:۵۶

کاش اقتصاد میخوندی. الان کشور ما به اقتصاددان باهوش نیاز داره. هم به معیشت مردم منطقه ات کمک میکردی، هم میتونستی معلمی کنی

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۳۰ ۲۰:۴۲

درسته

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۷ ۱۶:۳۶

اموزش و پرورش ما به افرادی چون تو نیاز داره امیدوارم راه برای استعدادهای چون تو فراهم باشه و از کرده خودت پشیمونت نکنن.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۷ ۱۸:۲۱

دمت گرم نخبه گرامی. ولی کیه که قدر عزیزانی مثل شمارو بدونه اونم تو یه استان محرومی مثل سیستان و بلوچستان.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۷ ۱۹:۴۳

به اين جوان غبطه مي خورم، چرا كه تكليفش با خودش بسيار روشن و شفاف است. ايمان دارم كه ايشان، سر سوزني سرگشتگي و بلاتكليفي همانند جوانان هم سن و سال خود ندارند.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۷ ۲۲:۵۶

آفرین به شما .وقت آن رسیده به جای آن که بیشترین حقوق را به دکترها وقضات ودیگر شغل ها بدهند .بیشترین حقوق را به معلمان وجامعه آموزشی بدهند

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۸ ۱۰:۵۸

واقعا نخبه بودنت را نشان داد به نظر من کار عاقلانه ای کرد به فرض وارد رشته حقوق دانشگاه تهران می شد و تا دکترا ادامه می داد تازه باید می گشت دنبال شغل یا هفت خوان رستم را رد می کرد تا وکیل شود یا اگر می خواستید هیات علمی بشوید چون نخبه بود و نخبه برای دانشگاههای ایران خطرناک هست همون ب بسم االه ردش می کردن چون به نظر پارتی هم که ندارد بهترین تصمیم رو گرفت چون حداقل بعد از فارغ التحصیلی کار داره در این کشور نخبه کشی شغل سیاسیون هست تا چند ماه دیگه کسی برای نخبه بودنش تره هم خورد نمی کرد در کل تصمیم خوبی بود

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۸ ۱۴:۲۲

احسن برتو پسر خوب ایران زمین ,شیر مادر حلالت

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۸ ۱۹:۰۵

آفرین بر تو و بر دیدگاهت تصمیم سختی گرفتی کی گفته فقط رشته های خاص به مملکت خدمت می کنند همین جوری فکر کردیم که هرچی رتبه پایینه معلم شده و وضعیت اموزش و پرورشمون بد شده

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۸ ۲۱:۵۹

آقای رئیسی! شما آنجا فسیل میشید،استعدادهات بجای شکوفایی ،میمیرند،اطلاعاتی که اساتیدآنجا میدن برات ملال آورخواهدبود.وزود قیددرس راخواهی زداگرتجدیدنظرنکنی درتصمیمت،تادیرنشده بااساتیدومشاورین دانشگاهی مشورت بکن

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۸ ۲۳:۵۲

حالا چرا تدریس زبان عربی؟تو اون منطقه که بقول خودت افراد بیسواد زیادی هستند،زبان عربی به چه درد میخوره؟

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۹ ۰۲:۴۵

البته: من میگم این کار واقعا خوب هست. باید افراد تیز و زرنگ معلم بشن. کسی که به معلمی عشق میورزه. میتونه آدم تربیت کنه نه کسانی که به معلمی به عنوان یه آبراه برای زندگی نگاه میکنن.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۹ ۰۹:۱۸

احسنت با این هوش و استعداد انشالله در زمینه های بالاتری کمک حال مردم و مملکتت باشی ای کاش بقیه نخبه گان کشور در سیاست - اقتصاد - وارد شوند کشور مهندس و پزشک نخبه زیاد داره اما متاسفانه متاسفانه با عرض معذرت نخبه سیاسی و اقتصادی کم داره

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۲۹ ۱۱:۳۰

تصمیمی بی نظیر برای جامعه گرفته اند‌. نخبگان ابتدا باید پیرامون خود را سامان بدهند بعد به فکر تحول در اجتماعی بزرگتر باشند. به آقای رئیسی تبریک می گم.

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۳۰ ۱۰:۰۵

خوب برو از یه دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شو بعد برو به شهر خودت خدمت کن ، شما اگه می خواستی معلم شهر خودت شی که نیاز نبود رتبه دوم کشور شی

avatar
۱۳۹۷-۰۶-۳۱ ۱۰:۰۶

فکر میکنین چند تا استعداد قبلا مثل ایشون وجود داشتند و رشته های بسیار عالی تو دانشگاه های عالی را انتخاب کمردند الانم یا خارج از کشور دارند به خارجی ها خدمت میکنند یا به قول شما دکتر اقتصاد شدند و مثلا شدند مشاور رییس جمهور هیچ کدوم ذره ایی به درد این مملکت نخوردند. این اقا با این تصمیمش تبدیل به ادم به درد بخوری میشه تو دلش را خالی نکنید.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۲ ۱۴:۴۲

پس معلم نشی چیکاره بشی. دکتر و مهندس و مهندس هوافضا و مهندس هسته ایی و متخصص چشم و... که نمیتونی بشی انسانی بهترین گزینش معلم شدن هست.