• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: علم و فناوری ایران
  • کد خبر: 97062914344
  • منبع : نمایندگی گیلان

برگزاری همایش بازاریابی گردشگری پایدار در دانشگاه گیلان

همایش بازاریابی

​دبیر علمی همایش بازاریابی گردشگری پایدار گفت: همایش بازاریابی گردشگری پایدار در دانشگاه گیلان با هدف برجسته کردن ضرورت و نقش سرنوشت ساز بازاریابی گردشگری در توسعه پایدار مقصدهای گردشگری در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

دکتر رضا اسماعیل پور در گفت‌وگو با ایسنا، همایش بازاریابی گردشگری پایدار 21 آذرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می شود.

وی برجسته کردن ضرورت و نقش سرنوشت ساز بازاریابی گردشگری در توسعه پایدار مقصدهای گردشگری، ارائه و آشنایی با روش های نوین بازاریابی گردشگری، جلب نظر سیاستگذاران و مدیران ارشد دولتی و خصوصی نسبت به بازاریابی گردشگری گیلان را از اهداف برگزاری این همایش دانست.

دبیر علمی همایش بازاریابی گردشگری پایدار تشویق اندیشمندان و صاحبنظران بازاریابی و گردشگری و حوزه‌های مرتبط به ارائه دستاوردهای علمی، ارائه راهکارهای اجرایی در حوزه بازاریابی برای توسعه پایدار مقصدهای گردشگری، تحلیل وضعیت بازاریابی گردشگری در کشور و در استان را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

اسماعیل پور مدیریت بازاریابی در گردشگری پایدار، نقش بازاریابی گردشگری در توسعه اقتصاد گردشگری، تجربه‌های موفق بازاریابی گردشگری در جهان، برند(نام و نشان تجاری) در گردشگری، نقش رسانه‌های جدید در بازاریابی گردشگری، شیوه‌های نوین بازاریابی گردشگری، بازاریابی گونه‌های مختلف گردشگری، آسیب شناسی بازاریابی گردشگری در ایران، راهکارهای ارتقای شیوه‌های بازاریابی گردشگری در ایران را از محورهای اصلی و تخصصی همایش بازاریابی گردشگری پایدار عنوان کرد.

  انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.