• یکشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۷ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 97070100044
  • خبرنگار : 71489

از سوی رئیس‌جمهور مطرح شد

پرسش مهر سال ۹۸-۹۷: آموختن چه مهارت‌هایی برای زندگی مهم‌تر است؟

پرسش مهر سال ۹۸-۹۷: آموختن چه مهارت‌هایی برای زندگی مهم‌تر است؟

رئیس جمهوری همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در پرسش مهر امسال از دانش‌آموزان خواست که بگویند تاکنون چه مهارت‌هایی آموختند و بگویند که فکرمی‌کنند آموختن چه مهارت‌هایی برای زندگی‌شان مهم‌تر است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی عترت منطقه ۹ تهران برگزار شد. پرسش مهر سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را به موضوع مهارت آموزی اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد: «پارسال چه مهارت‌هایی آموختید و برای امسال در این زمینه چه انتظاراتی دارید؟»

رئیس‌جمهوری در تکمیل پرسش خود از دانش‌آموزان سراسر کشور سوال کرد: تاکنون چه کسی و کدام معلم به شما در کسب مهارت بیشتر کمک کرده و فکر می‌کنید چه مهارت‌هایی برای زندگی‌تان مهم تر است؟

به گزارش ایسنا، هر ساله رئیس جمهوری با هدف پرورش روحیه پرسش‌گری و توانایی نقد و تحلیل پدیده‌ها، ایجاد تعامل بیشتر میان معلمان و دانش‌آموزان، ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتر در مدارس، ترویج و تقویت امر تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقویت فعالیت‌های گروهی و کشف، رشد و پرورش استعدادهای بالقوه در مراسم گشایش مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانش‌اموزان کشور، پرسشی با عنوان «پرسش مهر» مطرح می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۱ ۱۰:۱۵

اگر هر دانش‌آموزی درکنار درس‌های کلاسیک یک حرفه شغلی مورد علاقه‌اش را یاد میگرفت آموزش پرورش ما انفلابی عظیم به هم میزدند.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۳ ۱۴:۴۶

درسته

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۳ ۱۳:۵۰

اعتماد نفس به خویش و دیگران

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۰۳ ۱۸:۲۷

بله درسته

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۱۷ ۱۴:۳۵

عالی

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۲۷ ۲۳:۱۵

آفرین

avatar
۱۳۹۷-۰۸-۳۰ ۱۵:۳۰

فوتبال

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۰۲ ۲۰:۱۹

آموختن طراحی کفش

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۱۰ ۱۵:۵۹

میشه یکی توضیح بده یه معلم اگه بخواد پوستر بزنه چجور باید به تصویر بکشه چه چیزهایی را از چه کسانی یاد گرفته و انتظار ا زچه کسانی داره؟

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۱۰ ۲۰:۲۶

پند پدمد ودک

avatar
۱۳۹۷-۰۹-۱۰ ۲۲:۳۹

آقا اصلا معلم ما نمیومد سر کلاس حالا چی کنم؟