• یکشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 97070100360
  • خبرنگار : 71251

ماجرای یک استعفا

ماجرای یک استعفا

ماجرای استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت با برخی حواشی همراه شد و نماینده‌ای که این خبر به نقل از وی منتشر شده بود، آن را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، در حالیکه استعفای محمد شریعتمداری از یک هفته پیش مطرح شده بود، تازه‌ترین گزارش‌های رسیده حاکی از آن بود که این استعفا تقدیم رییس‌جمهور هم شده است. در این باره الیاس حضرتی - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی - نیز در گفت‌وگو با خانه ملت این موضوع را تایید و اعلام کرد که این استعفا با هماهنگی رییس‌جمهور صورت گرفته است.

همچنین برخی منابع آگاه از وزارت صنعت، معدن و تجات این موضوع را تایید و اعلام کردند که استعفای شریعتمداری از این وزارتخانه از چند روز پیش مطرح بوده است.

البته به فاصله کوتاهی از انتشار این خبر الیاس حضرتی خبر خود را تکذیب کرد و به ایسنا گفت که اخبار منتشر شده به نقل از وی در رسانه‌ها پیرامون استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رئیس‌جمهور شایعه است.

در همین حال روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که استعفای محمد شریعتمداری صحت ندارد.

قرار است طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه این هفته کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مطرح شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۱ ۱۳:۰۱

با سلام کاملا موافق این استعفا هستیم انشاالله یه جوری فشار بیارند وزیر جهاد کشاورزی هم استعفا بدهند یا استیضاح بشوند. علی برکت الله

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۱ ۱۳:۰۶

استعفا کرد نه استعفا داد!

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۱ ۱۹:۱۶

آقا مهران منظورت از نقطه نظر دستور زبان است و یا کنایه میزنی و من نمیفهمم. از نظر بنده که تخصص زبان ندارم "استعفا داد" بهتر است چون معمولا انسان یک برگه ای را "تحویل میدهد" که به آن استعفا نامه میگویند.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۱ ۱۳:۱۳

در بعضی مواقع استعفا وفرار از جوابگویی عروسی است.!!!! صنایع محو شد .خدا اجرش را دهد.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۱ ۱۳:۱۸

حالا که میخواد استیضاح شه استعفا میده.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۱ ۱۳:۱۹

بابا مشکل افراد نیست! ساختارها مشکل دارند. تا زمانی ساختارهای اقتصاد و اداری ما مبتنی بر دولت الکترونیک نشود و شرایط واقعی برای حمایت از تولید داخل صورت نگیرد وضعیت همین است. مشکل بزرگتر که فراتر از افراد و ساختارهاست تحریم ناجوانمردانه شیطان بزرگ است که در روند و چرخه های اقتصاد ما ایجاد مشکل کرده است

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۱ ۱۹:۱۸

بابا الکترونیک هم راه حل نیست. تا قبل از الکترونیکی شدن میگفتند فلان مدارک و کپی های آن را بیار وقتی الکترونیکی میشود میگویند اول مدارک را اسکن کن و آپلود کن و بعد که ما هوس کردیم همه آنها را دوباره بیار. یعنی در واقع یک مرحله به کاغذ بازی اضافه شده.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۱ ۱۳:۲۷

از حرکت های این چنینی باید حمایت کرد