• یکشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 97070100566
  • خبرنگار : 71533

جبهه زنان اصولگرا و کارآمد:

مسئولیت حمله تروریستی اهواز مستقیماً متوجه دولت آمریکا و رژیم سعودی است

مسئولیت حمله تروریستی اهواز مستقیماً متوجه دولت آمریکا و رژیم سعودی است

جبهه زنان اصولگرا و کارآمد در بیانیه‌ای با محکوم کردت حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح، خواستار شناسایی سرچشمه‌های وقوع این حادثه از طرف نیروهای امنیتی شد.

به گزارش ایسنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«حمله تروریستی ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ به رژه نیروهای مسلح اهواز درحالی با حمله نظامی رژیم بعث صدام به کشور عزیزمان همزمان شد که بیش از ۲۵ نفر از هموطنان‌مان در این عملیات تروریستی توسط بازمانده‌ها و تفاله‌های صدامی به خاک و خون کشیده شدند.

هرچند این حادثه ناگوار باعث اندوه و تاسف همه مردم ایران و فرزندان آن‌ها شد، اما بی تردید امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با تحرکات کور و کینه‌ورزانه تروریستی خدشه‌دار نخواهد شد.

قطعاً وحدت و یکپارچگی مردم و همه اقوام ایرانی در محکومیت این اتفاق تروریستی و انسجام آن‌ها در اعلام برائت از تروریست‌های تکفیری و رسانه‌ای این جریان کفر و تکفیر بیش از هر زمان دیگری متجلی خواهد شد، چراکه این اقدام بار دیگر نشان داد فریب‌ خوردگان و دشمنان این خاک و بوم برای اهداف پلید خود تفاوتی بین نیروهای نظامی و مردم عادی قائل نیستند و ابایی از به شهادت رساندن کودکان معصوم نیز ندارند.

 بنابراین وقایع و پیشینه اقدامات خبیثانه رژیم‌های مرتجع منطقه خلیج فارس به محوریت عربستان سعودی و ریاض و همچنین نقش‌آفرینی دولت ترامپ، مسئولیت حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز مستقیماً متوجه دولت آمریکا و رژیم سعودی است که از این رو تقاضای جبهه زنان اصولگرا و کارآمد ازنیروهای امنیتی و انتظامی در وهله نخست شناسایی سرشاخه‌های این مزدوران و در وهله دوم پاسخ مقتضی به دنباله فکری و مالی جنایتکار آن‌هاست.

این جبهه ضمن تسلیت این مصیبت به خانواده شهدای این حادثه تروریستی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان مصرانه از دستگاه‌های مرتبط پیگیری این موضوع و شناسایی عوامل موثر و برخورد قاطع با مسببین این حادثه را خواستار است.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha