• دوشنبه / ۲ مهر ۱۳۹۷ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97070201139
  • خبرنگار : 30054

۵ مقصد دیدنی که باید در پاییز به آنها سفر کنید

۵ مقصد دیدنی که باید در پاییز به آنها سفر کنید

همین که پاییز شروع شده و هوای دلنشین و خنک پاییزی در ایران روزها و شب‌های شما را دگرگون کرد، بدانید می‌توانید بهترین سفرها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها برای زیباترین نقاط دنیا انتخاب کنید و با آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان همراه شوید

به گزارش سرویس بازار ایسنا، آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان تورهای پاییزی متنوع و جذابی در نظر گرفته است که در ادامه می‌خوانیم.

تور بالی؛ رویای واقعی سفرهای رمانتیک

تور بالی قطعا یکی از هیجان‌انگیزترین انتخاب‌های شما در این فصل است، در پاییز خنک، ایران را ترک می‌کنید و وارد تابستان دل‌انگیز و جذاب بالی می‌شوید. جزیره‌ای رویایی که همه‌ تصاویر خیالی شما را واقعی می‌کند.

بهشت گشت‌وگذار و تفریح در دنیا، آنقدر سرسبز و زیباست که شما از هر نقطه‌ای در این جزیره که اقامت دارید می‌توانید غرق در زیبایی‌های آن شوید. شک نکنید؛ ساحل‌های شن‌های سفید که به ارغوانی دریا منتهی می‌شود به تنهایی دل شما را می‌برد.

بهشت سفرهای رویایی و یا عاشقانه، آنقدر جذاب و دیدنی است که همیشه و در همه فصل میزبان گردشگران مختلف از سراسر دنیا است. برای همین بالی، مهد هتل‌های لوکس و جذاب هم نامیده می‌شود. اتفاقا شما با بهترین قیمت‌ها در این فصل می‌توانید دیدنی‌ترین و حتی لوکس‌ترین هتل‌های دنیا را انتخاب کنید و میهمان بالی شوید. میهمان‌نوازی و پذیرایی‌های شگفت‌انگیز در هتل‌های بالی همیشه زبان‌زد گردشگران دنیا بوده، آنقدر که بسیاری از توریست‌ها حتی زمانی را هم برای ترک هتل در نظر نمی‌گیرند و بیشتر خاطره‌های خود را با همان امکانات و تفریح‌های پیش‌بینی شده در هتل‌ها تکمیل می‌کنند.

با فهرست تورهای جذاب بالی در آژانس مسافرتی مقتدر سیر همراه شوید و پاییزی متفاوت از سال‌های قبل بسازید.

تور روسیه؛ گشت‌وگذار در تاریخ و فرهنگ روس

تور روسیه یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها در هفته‌های اول پاییز است، پیش از آنکه سرمای هوا خبر از تغییر فصل دهند برای یک سفر خاطره‌انگیز تاریخی برنامه‌ریزی کنید. سن‌پترزبورگ یکی از ۱۰ مقصد دیدنی دنیا است که هر اهل گردشگری را به خود جذب می‌کند. آنقدر دیدنی فرهنگی و تاریخی در سن پترزبورگ و مسکو پیش‌روی شماست که شاید بی‌اغراق برای دیدن هریک از آنها زمان کم بیاورید.

به غیر از آنکه با تاریخ جذاب، دیدنی و شنیدنی روس‌ها آشنا می‌شوید هر روز و هر شب می‌توانید مهمان یکی از فستیوال‌های جذاب روسی شوید. به گالری‌های هنری آنها سر بزنید و زمانی را میان هنرهای تجسمی و به خصوص نقاشی‌های شناخته شده‌ی روسی بگذارید. قطعا چشیدن غذاهای روسی هم یکی از جذابیت‌های تفریحی در سفر است بعضی رستوران‌های مسکو، بهترین و شناخته‌شده‌ترین سرآشپزهای دنیا را دارد و قطعا غذا خوردن درآنها بسیار جذاب و خاطره‌انگیز است.With Rabbit  یکی از همین رستوران‌هاست که ترکیب غذاهای آن مشتاقان زیادی دارد. این رستوران از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است.

اگر مسکو را با رستوران‌ها و دیدنی‌هاش پشت سر گذراندید، این بار سن‌پترزبورگ را هم می‌توانید با کافه‌ها پشت‌سر بگذارید. اینجا فقط به مزه‌ دسرها توجه نکنید، معماری‌های ویژه و طراحی‌های داخلی هر کافه خود به تنهایی موزه‌ای دیدنی برای روسیه است، این تجربه را هم از دست ندهید.

به سرعت با کارشناس‌های آژانس مسافرتی مقتدر سیر تماس بگیرید و تا پیش از سرد شدن هوا، راهی روسیه شوید.

تور کوش‌آداسی؛ ماه عسلی فراموش نشدنی در سواحل ترکیه

تور کوش‌آداسی هم شاید یکی از جذاب‌ترین تورهای پاییزی باشد. در ساحل‌های رنگارنگ و زیبای این شهر اقامت کنید و از آب‌تنی و تفریح‌های آبی و امکانات بی‌نظیر و هیجان‌انگیز تفریحی لذت ببرید و خاطره‌ای به یادماندنی بسازید.

کوش‌آداسی یکی از بهترین تورها برای سفرهای رمانتیک است، پیشنهاد می‌کنیم برای ماه عسل خود، سفری ارزان اما لوکس را در این شهر تجربه کنید. هتل‌های لوکس و رمانتیک کوش‌آداسی به شما این امکان را می‌دهد که رویاهایتان را واقعی کنید.

اقامتگاه‌های رویایی که با استخرهای اختصاصی و خدمات ویژه لحظاتی فراموش ‌نشدنی را برایتان می‌سازد. اتفاقا قیمت این هتل‌ها در هفته‌های ابتدایی پاییز بسیار مقرون به صرفه است و یکی از بهترین انتخاب سفرهای شما است.

البته برای این سفر، فرصتی را هم برای گشت‌وگذار در کافه‌های ساحلی و رستوران‌های مشهور هم خالی بگذارید و از طعم غذاهای خوشمزه‌ ترکی بچشید. ماهی‌های کبابی و خوراک‌های سنتی دریایی را به همراه نوشیدنی‌های ویژه‌ ساحل سفارش دهید و در گرمای دلنشین ساحل‌های آرام کوش‌آداسی نوش‌جان کنید.

برنامه‌هایتان را تنظیم کنید و بعد از بررسی برنامه‌های تور آژانس مسافرتی مقتدر سیر مسافر کوش‌آداسی جذاب شوید.

تور آنتالیا؛ تفریح‌های تابستانی در لوکس‌ترین هتل‌ها

انتخاب تور آنتالیا به شما فرصتی دوباره می‌دهد که در هوای دلنشین پاییزی در مجهزترین هتل‌های این شهر ساحلی اقامت و بهترین تفریح‌های تابستانی را با مناسب‌ترین قیمت تجربه کنید.

آنتالیا یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری دنیا است که معمولا گردشگران برای گذراندن تعطیلاتی آرام و اقامتی ویژه انتخاب می‌کنند. مهم نیست در چه فصلی میهمان این شهر می‌شوید، تجهیزات پیشرفته‌ هتل‌های لوکس آنتالیا به شما این فرصت را می‌دهند که از طلوع آفتاب تا پاسی از شب آب‌تنی کنید و یا آدرنالینتان را با سرگرمی‌های ویژه‌ آبی بالا ببرید!

سفر در پاییز به آنتالیا ارزان و مقرون به صرفه است. آفرهای ویژه‌ هتل‌ها قابل توجه است و به علاقمندان سفر که فرصتی برای این فصل دارند پیشنهاد می‌دهیم که با اولین برنامه‌ تورهای آژانس مسافرتی مقتدر سیر مسافر آن شوید.

آنتالیا به غیر از هتل‌های جذاب و مجهز که تعطیلات ویژه‌ای را برای شما پیش‌بینی می‌کنند، مهد خریدهای ارزان هم هست! این فصل حراج‌های تابستانی در مال‌های بزرگ شهر شروع می‌شود و شما می‌توانید با بهترین قیمت مناسب‌ترین خریدها را انجام دهید. برای اقامت در بهترین هتل‌های لوکس آنتالیا، همین الان با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

تور صربستان؛ طبیعت‌گردی در دل قاره اروپا

سفر به کشورهای اروپایی، همیشه از بخش‌های سخت سفر خارجی است، اما الان مدتی است که امکان سفر به صربستان برای ایرانی‌ها فراهم شده و این سختی ساده شده است! طبق توافق انجام شده ایرانی‌ها برای ورود به صربستان نیاز به ویزا ندارند و با همراه داشتن گذرنامه‌ای که بیش از ۶ماه اعتبار داشته باشد می‌توانید مسافر قاره‌ اروپا شوید.

صربستان یکی از کشورهای تاریخی است که با قیمتی بسیار مناسب می‌توانید به آن سفر کنید و در فرهنگ، هنر و مهربانی این کشور غرق شوید.

این شهر همیشه بیدار است و در همه‌ کوچه‌ها و خیابان‌هایش موسیقی و رقص محلی پرباست، در هر گوشه‌ای از بلگراد شما مهمان یک فستیوال محلی صرب می‌شوید و به راحتی می‌توانید همراه شادی آنها آواز بخوانید و اتفاقا از شیرینی‌های سنتی و یا دکه‌های غذاهای محلی طعم خوشمزه‌های صربستان را بچشید!

صربستان را فقط با سنت و فرهنگ قدیمی‌اش نشناسید. اینجا بهشت طبیعت‌گردان است و می‌توانید با راهنمایی لیدرهای فارسی تورهای آژانس مقتدر سیر همراه شوید و با کمک آنها تجربه‌ کمپینگ و گشت‌وگذار در جنگل‌ها و کوه‌های آنها را هم داشته باشید.

همین امروز برای سفر برنامه‌ریزی کنید و با یکی از برنامه‌های تور صربستان آژانس مسافرتی مقتدر سیر همراه و مسافر اروپا شوید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha