• دوشنبه / ۲ مهر ۱۳۹۷ / ۲۲:۱۶
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 97070201416
  • منبع : وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات خبر داد:

شناسایی خانه تیمی و دستگیری ۲۲ تروریست مرتبط با حادثه اهواز

شناسایی خانه تیمی و دستگیری ۲۲ تروریست مرتبط با حادثه اهواز

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از تعیین شناسایی تیم پنج‌نفره تروریستی وابسته به گروه‌های تجزیه‌طلب تکفیری و کشف خانه تیمی این تروریست‌ها و دستگیری ۲۲ نفر از عوامل پشتیبانی‌کننده و دخیل در حادثه اخیر اهواز خبر داد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است:

«به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند در پی اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته در آغازین دقایق حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، هویت تیم پنج‌نفره تروریستی وابسته به گروه‌های تجزیه‌طلب تکفیری تحت حمایت کشورهای مرتجع عربی، شناسایی شد و خانه تیمی این تروریست‌ها کشف و ۲۲ نفر از عوامل پشتیبانی‌کننده و دخیل در حادثه مذکور دستگیر گردیدند.

در همین راستا حامیان و هادیان خارجی اقدام تروریستی مذکور شناسایی که اطلاعات تکمیلی آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

از خانه تیمی این تروریست‌ها مواد منفجره، وسایل نظامی و امکانات ارتباطی کشف و ضبط گردید.

وزارت اطلاعات همگام با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و قوه قضائیه ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده‌های معظم شهدا و ابراز همدردی با مردم انقلابی ایران، خاصه مردم شهیدپرور خوزستان که در طول سال‌های دفاع مقدس امتحان سخت خود را در دفاع مقدس از کیان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقلال و تمامیت ارضی کشور با سرافرازی ادا نمودند و در این راه پیش از ۱۶ هزار شهید تقدیم کردند، در تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا به ملت شریف ایران اطمینان می‌دهد که گروه‌های تروریست و عناصر وابسته به آن را در هر نقطه از منطقه و جهان تحت رصد و مورد مجازات قرار خواهد داد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۲ ۲۳:۱۳

درود...

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۳ ۰۰:۱۳

اسامی را ذکر کنید ما از کجا بدانیم راست می گویید!!!!

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۳ ۱۸:۵۱

خدا و امام زمان نگهدار سربازان امام زمان .که واقعا جان برکف پشتیبان و حامی کشورمان هستن .دعای خیر ما بدرقه راه پرخطرتان.مرگ بر منافقین کوردل

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۳ ۰۰:۵۰

قصور در کنترل اطلاعاتی فاجعه بار خواهد بود، این سفاکان حرام لقمه دست نشانده دارالخلافه های جنوب خلیج فارس باید نابود شوند

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۳ ۱۰:۳۲

می خواهید 20 تا اسم دیگر برایتان سرهم بندی کنم؟ مگر کنکور سراسری است؟ عملیات باید محرمانه باشد. هر اطلاعات اضافی و بی مورد هدف را فراری می دهد. من و شما لازم نیست اسامی را بدانیم. ساده نباشید. سخن شما مثل این است که من بگویم تا سئوالات را نبینم قبول نمی کنم کنکور وجود دارد.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۳ ۱۶:۴۸

تحقیقات را ادامه و از افشای اطلاعات ممانعت کنید فقط وقتی همگی مجازات شدند پس از گذشت زمان لازم گزارش کنید از نظر ملت ایران مجاز بر هر اقدامی علیه هر کس که مقصر در این حادثه خاص بوده در هر کجا هستید.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۴ ۱۶:۳۴

سلام و افتخار بر نیرهای مسلح و امنیتی کشور که با حرمت آسایش بر خویش حافظان نوامیس ملی هستند. سلام بر سربازان شهید وطن و سلام بر غیرت شیردلانی که اجازه نداند احدی به نوامیس ملی و تمامیت ارضی کشور تعدی کند. دست مردانه همه ایشان را با افتخار میبوسم.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۹ ۲۰:۵۰

یا ابولفضل