• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۳۹۷ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97070402638
  • خبرنگار : 30054

مسافران موفقیت در صحنه فراخام

مسافران موفقیت در صحنه فراخام

رویداد فراخام در کنار نمایشگاه StartExpo در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام عتیق‌گشت، این نمایشگاه حوزه‌های تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها را پوشش می‌دهد که در نوع خود اولین نمایشگاه در این زمینه در اصفهان محسوب می شود. تمام جوانان و افراد خلاق و با ایده‌های استارتاپی یا علاقه‌مند به حوزه‌های استارتاپی و تکنولوژیک، همچنین شرکت‌های سرمایه‌گذاری، مشاوران، منتورها، مدیران و سایر مراجع وابسته نیز از مخاطبان این نمایشگاه به حساب می‌آیند.

نمایشگاه محلی برای تبادل نظر و تعامل کسب کارها با مردم و یکدیگر است، در همین راستا هلدینگ گردشگری عتیق گشت اقدام به برگزاری رویدادی به نام "فراخام" کرده است. لغت فراخام از ترکیب دو واژه فراخواستن + خام است. فراخام رویدادی است چند وجهی که در بخشی از آن انسان‌های موفق حوزه‌های مختلف که مسیر موفقیت را طی کرده‌اند و سفر پختگی خود را به اتمام رسانده‌اند به روی صحنه می‌آیند و داستان این سفر را بیان می‌کنند. در فراخام افرادی همانند یک کارآفرین، یک هنرمند ارزش‌آفرین و یا یک معمار، یک پزشک و یک جهانگرد به روی صحنه می‌روند.

بخش دیگری از این رویداد مسابقه‌ای با عنوان "فراخام کاپ" است که فرصتی برای استارتاپ‌های حوزه گردشگری است تا استارتاپ‌های خود را ارائه کرده و پس از داوری از جوایز و فرصت‌های رشد و سرمایه‌گذاری عتیق گشت برخوردار شوند. قسمتی دیگر از رویداد نیز به معرفی استارتاپ‌های این هلدینگ اختصاص دارد.

هلدینگ گردشگری عتیق گشت مجموعه‌ای با ۱۰ سال سابقه در زمینه خدمات گردشگری و حمل و نقل هوایی، زمینی و ریلی است. در حال حاضر این هلدینگ تعدادی استارتاپ در حوزه گردشگری دارد که در بین آنها مجموعه ایرپلین تیکت با ۶ سال سابقه به عنوان اولین سامانه فروش بلیط انلاین هواپیما و مجموعه مستر بلیط با ۳ سال سابقه به عنوان یکی از پرفروش‌ترین مراکز فروش بلیط آنلاین در حال ارائه خدمات در زمینه حمل ونقل هوایی، زمینی و ریلی هستند.

بازدید برای عموم مردم و فعالان حوزه‌های تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ از این نمایشگاه و رویداد که در تاریخ سوم تا ششم مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود، آزاد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha