• جمعه / ۶ مهر ۱۳۹۷ / ۰۸:۰۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97070603276
  • خبرنگار : 90089

نماینده رامهرمز: سخنان رییس‌جمهور در نیویورک هوشمندانه و عزتمندانه بود

نماینده رامهرمز: سخنان رییس‌جمهور در نیویورک هوشمندانه و عزتمندانه بود

نماینده مردم رامهرمز در مجلس گفت: سخنان عزتمندانه دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل در کنار توانمندی‌های موشکی و نظامی ایران، حاوی این پیام به کشورهای استکباری است که ایران کشور مستقلی است که می‌تواند از منافعش در برابر هر متجاوز زورگویی دفاع کند.

اقبال محمدیان در گفتوگو با ایسنا، درباره سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و دستاوردهای این سفر گفت: سخنان رییسجمهور و مجموعه گفتوگوهای دو و چند جانبه و ملاقات‌ها و نشست‌های خبری ایشان و وزیر امور خارجه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل اقدامی منطقی و توام با عقلانیت، هوشمندی و تدبیر بود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس، پرستیژ و ارزش سخنان رییسجمهور کشورمان در مقابل سخنان مسخره رییسجمهور آمریکا را مورد تاکید قرار داد و افزود: سخنان دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل توجه حاضران در مجمع عمومی را به خود جلب کرد. سخنان عزتمندانه و هوشمندانه ایشان به گونهای بود که ملتهای جهان متوجه صلحدوستی جمهوری اسلامی ایران از یک سو و زیر بار زور نرفتن ملت مسلمان ایران شدند در حالی که همانطور که جهان به چشم دید سخنان ترامپ دیوانه در مجمع عمومی سازمان ملل خنده و تمسخر نمایندگان برخی کشورها را سبب شد.

محمدیان ادامه داد: این سخنان نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی است. سخنان رییسجمهور درباره صلحطلب بودن ملت ایران قبلا و در طول سالهای حین و بعد از جنگ تحمیلی بر جهان نمایان شده بود. ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از سوی کشورهای استکباری و ایادی منطقهای آنها گرفتار جنگ و ترور شد و از این ناحیه لطمات جسمی و جانی فراوانی به هزاران خانواده ایرانی وارد شد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس تاکید کرد: امکانات نظامی لازمه سپر دفاعی کشور است و مورد حمایت مردم، دولت، مجلس و سایر دستگاههای کشور است. بنیه دفاعی بسیار قوی ایران تاثیر زیادی در مهار کشورهای گرگ صفت استکباری دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha