• شنبه / ۷ مهر ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 97070703791
  • منبع : جهاد دانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی تاکید کرد

لزوم ایجاد خیریه‌های تحقیقاتی/در پیشرفته‌ترین کشورها هم مردم در زمینه علمی کمک می‌کنند

لزوم ایجاد خیریه‌های تحقیقاتی/در پیشرفته‌ترین کشورها هم مردم در زمینه علمی کمک می‌کنند

رییس جهاد دانشگاهی گفت: در دنیا و حتی در کشورهای پیشرفته هم نمی‌توان بدون کمک مردم مشکلات مالی در زمینه علمی را برطرف کرد و مردم هم به این نتیجه رسیده‌اند که برای برطرف کردن مشکلات باید کمک کنند تا کار تحقیقاتی به سرعت رشد کند.

به گزارش ایسنا،  دکتر حمیدرضا طیبی در حاشیه برگزاری "سومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت" و افتتاح "مجمع خیرین زخم و ترمیم بافت جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران" بیان کرد: ما باید در کشور افراد توسعه یافته تربیت کنیم و این افراد باید علم را تبدیل به فناوری کنند و این فناوری را در جهت حل مشکلات جامعه بکار گیرند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در کشور ما به ویژه در حوزه پزشکی این تولید علم و تبدیل آن به فناوری به خوبی مشاهده می‌شود. اما این را باید در نظر داشت که در این زمینه مبحث مالی بسیار مهم است و می‌تواند تولید علم و فناوری را تحت تاثیر قرار دهد. در این مورد حضور مردم به عنوان خیر و استفاده از کمک‌های مالی آنها می‌تواند محققان ما را در انجام تحقیقات علمی و بهبود یافتن هرچه بیشتر بیماران کمک کند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، طیبی در پایان تاکید کرد: در کشور ما مشکلات متعددی است اما خیریه‌های تحقیقاتی بسیار می‌توانند در زمینه حل مشکلات درمانی کمک کننده باشند و اگر تبلیغات درست و خوبی در این زمینه انجام شود حتما موفق خواهیم شد چرا که خوشبختانه اعتماد عمومی در خیریه‌های پزشکی وجود دارد و ما با آگاهی دادن به خیرین می‌توانیم با کمک آنها در مسیر حل مشکلات بهداشتی و درمانی قدم برداریم و کمک تمام بیماران آسیب دیده در زمینه زخم و ترمیم بافت باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۷-۰۷ ۱۳:۵۷

باب شدن مورد بسیار خوبی را پیشنهاد داده اند. کاش پیگیری شود