• یکشنبه / ۸ مهر ۱۳۹۷ / ۰۷:۵۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97070804227
  • خبرنگار : 71576

آغاز لیگ‌برتر تکواندوی مردان از فردا

آغاز لیگ‌برتر تکواندوی مردان از فردا

هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر تکواندوی مردان، از فردا (دوشنبه) نهم مهر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، از صبح فردا (دوشنبه) نهم مهر ماه ۱۳۹۷ هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر تکواندوی مردان با عنوان "جام خلیج‌فارس" با برگزاری هشت دیدار (چهار بازی از هفته اول و چهار بازی از هفته دوم) به میزبانی فدراسیون (خانه) تکواندو آغاز می‌شود.

در مهم‌ترین بازی هفته نخست دو تیم شهرداری ورامین با هدایت پیام خانلرخانی و پاس قوامین با هدایت مرتضی سلطانی به مصاف می‌روند. همچنین در مهم‌ترین دیدار هفته دوم نیز شاگردان محمدرضا زوار در تیم لوازم خانگی کن. باید مقابل پاس قوامین صف آرایی کنند.

شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، ملوان نداجا و صنعت مس کرمان تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌های لیگ تکواندو هستند که بر اساس اعلام سازمان لیگ، باید در هفته اول و دوم این مسابقات به شرح زیر مقابل یکدیگر به روی شیاپ‌چانگ بروند:

* هفته نخست
۱) دانشگاه آزاد – مس کرمان
۲) تعاونی انقلاب شهریار – ملوان نداجا
۳) لوازم خانگی کن – نفت آبادان
۴) شهرداری ورامین – پاس قوامین

* هفته دوم
۱) دانشگاه آزاد – تعاونی انقلاب شهریار
۲) مس کرمان – نفت آبادان
۳) شهرداری ورامین – ملوان نداجا
۴) لوازم خانگی کن – پاس قوامین

در فصل گذشته لیگ‌ برتر تکواندو(شانزدهمین دوره)، تیم شهرداری ورامین با سرمربیگری پیام خانلرخانی توانست پس از چند سال برای چهارمین بار روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد. تیم دانشگاه آزاد نیز با سرمربیگری سیدنعمت خلیفه به عنوان نایب قهرمانی رسید و لوازم خانگی کن با سرمربیگری محمدرضا زوار بر سکوی سومی ایستاد.

تیم‌های یاسین پیشرو قم، کلینیک بهبد کرج، لوازم ورزشی کوروش، هیات تکواندو شمال‎شرق چهار تیمی هستند که در این فصل از رقابت‌های لیگ حضور ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha