• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۳۹۷ / ۱۷:۴۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 97071106764
  • منبع : وزارت کشور

معاون وزیر کشور در نشست فرمانداران، بخشداران و مدیران در یاسوج:

افزایش حقوق کارکنان در دستور کار است

افزایش حقوق کارکنان در دستور کار است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت: در کنار استفاده از ظرفیت کارکنان در پست های مدیریتی و بهبود وضعیت ساختاری تشکیلات وزارت کشور و تامین امکانات در انجام ماموریت های سازمانی، ۲ مصوبه کمیسیون اجتماعی در راستای همسان سازی حقوق قراردادی ها با پیمانی و رسمی ها و افزایش حقوق کارکنان در دستور کار این وزارتخانه است.

به گزارش ایسنا، جواد ناصریان با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و علی خلیلی مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌ها وزارت کشور در جلسه فرمانداران، بخشداران و مدیران ستادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، موضوع اصلاح ساختاری فرمانداری ها و بخشداری ها مورد بازنگری قرار می گیرد، افزود: در این دو حوزه تقلیل و حذف برخی پست ها را داریم و در همین حوزه ها ۵۳۴ پست را اضافه می کنیم.


وی با بیان اینکه، یکهزار و ۵۸ بخشداری را داریم که ۵۰ درصد آنها پست معاونت  می گیرند، اظهار داشت: برای ترمیم نیروها در بخشداری ها و فرمانداری ها مجوز یکهزار و ۶۰۰ نیرو را داریم  که ۵۰ درصد آنها در بخشداری ها و فرمانداری ها خواهد بود.


ناصریان تصریح کرد: هر چند ۴۰۰ خودرو توزیع کردیم اما به دنبال مجوز خرید ۵۰۰ خودروی دیگر هستیم تا بخشی از مشکلات خودرویی را رفع کنیم.


 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های وزارت کشور تولید مدیر، مدیرپروری و تربیت مدیر از نیروها در بدنه این وزارتخانه از طریق آموزش های تخصصی است، گفت: کاهش نیروها و مدیران مامور در بدنه این وزارتخانه و رساندن آن تا سقف پنج درصد در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.


وی یادآور شد: زمانی بیش از ۴۰ درصد مدیران و نیروهای این وزارتخانه مامور بودند و با تلاش انجام شده به ۱۶ درصد رسیده است و باید این عدد به پنج درصد کاهش یابد.


 ناصریان بیان کرد: آموزش هایی  که در این وزارتخانه و مجموعه تابعه آن در نظر گرفته خواهد شد براساس نیازسنجی و تخصص های لازم برای بهره وری کارکنان و تولید مدیر برای پست ها در نظر گرفته خواهد شد.


 وی یادآور شد: طی کردن سطح آموزش‌ها استفاده از نیروها در بدنه وزارت کشور در حوزه مدیریتی به منظور ایجاد انگیزه کارکنان و تعهد آنها و خروج از روزمرگی و ارتقای ضریب کار و خدمت است.


 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور از نحوه و فرآیند ارزشیابی کارکنان و مدیران استانداری ها راضی نبود و گفت: در فرآیندی نو نحوه ارزشیابی کارکنان و مدیران بازنگری و  به روزرسانی می شود.


 ناصریان به توجه مسئله تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، میز خدمت و پروژه سامد تاکید کرد و گفت: رضایتمندی مردم در پاسخگویی به خواسته های به حق آنها و پیگیری مسائل و امور مردم سرلوحه کار این وزارتخانه قرار گرفته است.


 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور ابراز داشت: فرآیند الکترونیکی استاندارد امور از سطح فرمانداری ها به بالا تا پایان سال جاری از برنامه های این وزارتخانه است و از محل استاندارد سازی، کمک برای تجهیز فرمانداری و بخشداری ها را داریم.


 ناصریان یادآور شد: انتقال نیرو از استانداری ها به وزارتخانه کشور ممنوع اعلام شده است و در این رابطه تقاضایی پذیرفته نیست.
 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با بیان اینکه لحاظ کردن یک مقطع تحصیلی در احکام حق همه ایثارگران واجد شرایط است، تصریح کرد: پیگیر هستیم که فوق العاده ایثارگران حذف نشود.


 ناصریان همچنین از پروژه در دست اجرای ساختمان استانداری بازدید کرد و گفت: تلاشمان را بکار می بندیم با توجه به ساختمان فعلی استانداری که به دلیل فرسودگی بسیار نامناسب است، تا پایان امسال ساختمان جدید تکمیل و تجهیزات آن نیز خریداری شود.


ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور پیش از حضور در جلسه مدیران ستادی، فرمانداران و بخشداران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه سه ساعته ای با کارکنان و پرسنل این استانداری که هیچکدام از مدیران این حوزه حق حضور در جلسه را نداشتند، کارکنان تمام مشکلات حوزه کاری و مرتبط خود را مطرح و از  ناصریان قول های مساعدی نیز دریافت کردند.


 بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور شماره موبایل خود را به کارکنان اعلام کرد تا مشکلات شان و اگر موانعی برایشان ایجاد شد و یا پیشنهاد سازنده ای دارند را با پیامک به وی ارسال کنند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha