• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۷ / ۰۰:۰۸
  • دسته‌بندی: گزارش
  • کد خبر: 97071106801
  • خبرنگار : 71510

ویدئو / انتشار تصاویر حمله اخیر اهواز غلط بود؟

ویدئو / انتشار تصاویر حمله اخیر اهواز غلط بود؟

حمله تروریستی اهواز نشان داد اینگونه حملات که عمدتاً از طریق گروه‌های سازمان‌یافته و با حمایت‌های مالی، سیاسی و رسانه‌ای برخی دولت‌های غربی و منطقه‌ای انجام می‌شود، همچنان به عنوان راهبردی برای در تنگنا قرار دادن جمهوری اسلامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما آیا نشان ندادن و حذف تصاویر ترور شهروندان ایرانی از سوی رسانه‌های داخلی در حالی که تلویزیون‌های فارسی‌زبان متعددی به منظور تضعیف نهادهای مدنی و تصمیم‌گیر راه‌اندازی شده، غلط است؟

نویسنده متن: فرزاد گمار / تدوینگر: داریوش گرگوند / گوینده: حسام‌الدین قاموس مقدم

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۲ ۰۹:۰۷

اگر حمله تروریستی اهواز از طریق گروه‌های سازمان‌یافته و با حمایت‌های مالی، سیاسی و رسانه‌ای برخی دولت‌های غربی و منطقه‌ای انجام شد پس چرا فقط چند تا موشک کور به ابوکمال زده شد و پاسخ دیگر عوامل دخیل داده نشد؟!

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۵:۳۷

کشور حمله نکرده! یه گروه تروریستی حمله کرده! اون گروه تروریستی هم مستقیم از غرب پول نگرفته! از غرب اسلحه و تجهیزات خریده و تو منطقه آموزش دیده! اگه ایران بره فرانسه یا اروپارو بزنه شاید مطابق میل شماست ولی آغاز ی جنگ سیاسی و نظامی و اقتصادیه یعنی چیزی که دقیقا اسراییل خیلی وقته دنبالشه! تا بیشتر درگیرش بشیم! ولی گروه های تروریستی تو منطقه رو میشه با خاک یکسان کرد! ولی برای این کار فقط ضررش چن برابر به خودمون برمیگرده

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۲ ۲۳:۰۷

وقتی ملت و جوانان را می کشید آن خشونت نیست ولی پخش تصاویر از جنایات تروریستها خشونت است؟!! دین ندارید آزاده باشید. منافقین از کفار بدترند.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۵:۴۳

جنابعالی چرا قبل خوندن متن تهمت میزنید؟؟؟ "حمله تروریستی اهواز نشان داد اینگونه حملات که عمدتاً از طریق گروه‌های سازمان‌یافته و با حمایت‌های مالی، سیاسی و رسانه‌ای برخی دولت‌های غربی و منطقه‌ای انجام می‌شود" حمله تروریستی خشونت بار نیست؟؟؟ اگه دین ندارید آزاده باشید بزرگوار