• شنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۷ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 97071407522
  • منبع : نمایندگی قزوین

نوبخت: بابت نوسانات قیمت‌ها از مردم عذر می‌خواهیم

نوبخت: بابت نوسانات قیمت‌ها از مردم عذر می‌خواهیم

محمدباقر نوبخت ضمن عذرخواهی از مردم و تولیدکنندگان بابت نوسان قیمت‌ها گفت: ما بابت نوسانات قیمت در مدت اخیر شرمنده مردم هستیم.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت - معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور - طی سفر به قزوین در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، امروز توانایی آن را داریم تا از اعتبارات ریالی تأمین‌شده برای ایجاد اشتغال و تولید استفاده کنیم.

وی افزود: به‌منظور ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت برای واحدهای تولیدی که در حال فعالیت هستند، پیش‌بینی لازم صورت گرفته تا بتوانیم مواد اولیه آن‌ها را از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده تأمین کنیم.

نوبخت خاطرنشان کرد: با موافقت شورای هماهنگی و سران سه قوه برای برخی واحدهایی که فعال هستند ولی نوسانات ارزی و افزایش هزینه تولید سبب ایجاد مشکل برای آن‌ها شده، علاوه بر اعتبارات فعلی، معادل یک میلیارد دلار اختصاص داده‌ایم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور یادآور شد: از تولیدکنندگان بابت شوکی که به بازار وارد شد و برای برخی واحدها ایجاد مشکل کرد، عذرخواهی می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تا به‌سرعت مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه کشور ظرفیت‌های زیادی دارد که شهرک صنعتی کاسپین در قزوین یک نمونه از آن است، گفت: این ظرفیت‌ها بیانگر توانمندی ایران در تولید و صنعت است.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: با توجه به مشکلات ایجادشده در کشور خوشبختانه فرصت برای سرمایه‌گذاری خارجی مهیا شده است و ما نیز حمایت می‌کنیم.

وی تأکید کرد: حضور سرمایه‌گذار فرانسوی در قزوین مصداق شرایط خوب کشور برای خارجی‌هاست و ما هم مصمم هستیم باسیاست‌گذاری اصولی و درست بتوانیم به‌سرعت همه مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کنیم.

نوبخت تصریح کرد: تولیدکنندگان و مردم مطمئن باشند که اجازه نخواهیم داد تا مشکلات تولید ادامه پیدا کند و در این راستا با کمک وزرا برنامه‌ریزی‌شده تا از نزدیک با واحدهای تولیدی در ارتباط باشیم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در پایان گفت: هیات دولت بدون تعطیلی و با کار میدانی در تلاش است تا مشکلات و موانع تولید را حل کند و به‌زودی از این مقطع عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۴ ۱۰:۲۹

قیمت ها رو برگردونید به قبل.عذرخواهی شما فایده ای نداره.دیشب یک بطری شیر خریدم که از 3250 تومان شده بود3600 تومان و این افزایش قیمت برای پنجمین بار تو سال 97 اتفاق میوفته.تاسف آوره

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۴ ۱۰:۴۵

..حالا معذرت میخواهید و البته در فکر این بودید و هستید تا نمایندگان مجلس را برای تصویب fatfتحت فشار بگذارید ...

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۴ ۱۰:۵۲

عذر شما به چه درد مردم میخوره قیمتها میادش پایین ؟؟ قیمت یه کالا 2000 میشه 20000 هزار تومان بعدش میکنید 15 هزار تومان بعدش میگید خوب خداروشکر ارزون شدش اروزن وقتی میشه که باز بشه 2000 نه 15 هزار تومان مردم هم نمیدونم چی تو مغزشون هست میگه اا خداروشکر ارزون شده شده 15 هزار دیگه غمی نیست

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۴ ۱۱:۰۰

باعث خوشحالی است که دولت‌مردان کشور ما هم متوجه شدند که باید با عذرخواهی به شعور مردم احترام گذاشت و صورت مسئله را پاک نکرد اما در ادامه باید به حل ریشه ای مسئله پرداخت و حل ریشه ای به مسئولانی برمی‌گردد که به جای خدمت به دنبال دلالی هستند و علاوه بر اون مسئولانی که دانش لازم را ندارند و فقط با رابطه وارد سیستم شده اند تا از سفره انقلاب سهمی داشته باشند

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۴ ۱۲:۰۴

قشر ضعیف و کمیته امداد و بهزیستی تو این گرانی زیر فشار هستند. فشار شدید. با بسته حمایتی ماهانه 100 هزارت هم نمیشه جبران کرد تمامی اقلام مصرفی تا 3 برابر افزایش قیمت خوردند. لطفا یارانه اقشار ضعیف را تا نفری 150 هزارت افزایش بدهید همراه سبد کالا. معذرت خواهی خشک و خالی دردی دوا نمیکنه. لطفا اقشار ضعیف را کمک و امداد رسانی بکنید. لطفا

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۴ ۱۲:۳۴

...بهتر است بجای عذر خواهی هر چه سریعتر استعفا دهید تا روزی که در میز محاکمه عدل الهی جوابگوی اعمال خود باشید

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۴ ۱۶:۳۹

سلام مشكل اصلي شما آقاي نوبخت هستي كه با وعده ووعيدهاي دروغين اين همه مشكل اقتصادي براي مردم درسازمان به همراه تيم اقتصادي ضعيفتان توليد كرده ايد

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۴ ۱۶:۴۶

"یا ماشین لباسشویی 7 کیلویی ال‌جی که تا پیش از افزایش قیمت‌های اخیر کمتر از 2 میلیون تومان بود در صورت موجود بودن بین ۸,۸۵۰,۰۰۰ تا 10 میلیون تومان خریدوفروش می‌شود" عصر ایران نوسانات قیمت!!!

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۴ ۱۷:۲۷

سلام ندانم کاری وبی لیاقتی شما باعث فقر وفلاکت عده بیشماری از هموطنان شده عذر خواهی شما دردی دوا نمی کند وآن هم ریاکاری بیش نیست .چرا استعفائ نمی دهید تا تیمی لایق تر بیاید

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۰۸:۴۹

ببین جناب جرات حقیقت گویی راکه نداری . عذرخواهی فایده نداره . بترس ازخدای متعال

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۰۹:۰۷

جهت جبران اینهمه خسارت مالی و اعتقادی که به مردم زدید چه کردید ایا سبد ته شکسته ی تان پاسخگو بود؟؟؟؟فکر می کنید فقط با عذر خواهی مشکلی از مردم حل می شود ؟؟؟

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۰۹:۲۱

حالا وقت عذرخواهیه همه میدونن کار خودتونه

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۰:۱۱

عذر خواهی برا کسیه که نا خواسته پا رو ی پایش میگذاری نه برای کسانی که بدلیل گرونی نون شب رو با زحمت تهیه میکنند! همه چیز 5 برابر شده برای کاهش آن متناسب با قیمت ارز هیچ و هیچ وهیچ نظارت و کنترلی نیست!!!

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۰ ۱۳:۰۰

قیمت ها رو برگردانید به قبل ! امروز لبنیات برای مرتبه ششم گران شد کی پیگیری میکنه شما ! همشون چند تا کارخونه دارن کی بفکر مردمه

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۱ ۰۹:۳۲

استعفا بده برو