• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۷ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97071508334
  • خبرنگار : 30054

توصیه‌های جالب کارشناسان سئو برای موفقیت در سال ۲۰۱۸

توصیه‌های جالب کارشناسان سئو برای موفقیت در سال ۲۰۱۸

برای آنکه از مزایای الگوریتم رتبه‌بندی غول جستجوی دنیا یعنی گوگل غافل نمانید نیازمند اجرای استراتژی‌های مناسب و به‌موقع سئو هستید. به نتیجه رساندن این فرایند نیازمند برنامه‌ریزی‌های فراوانی است تا مطمئن شوید در انتخاب تاکتیک‌های مناسب هیچ اشتباهی نکرده‌اید.

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

پیشکسوتان سئو پیش‌بینی می‌کنند که در سال ۲۰۱۸ باید استراتژی‌های خاصی برای موفقیت در پیش بگیرید. در ادامه چند پیشنهاد برای شما ارائه می شود، ولی با این حال ممکن است در میانه راه تغییراتی در الگوریتم‌های گوگل اتفاق بیفتد که نیاز باشد استراتژی‌های خود را تغییر دهید:

توسعه یا افزایش محتوای باکیفیت

کیفیت و میزان ارتباط محتوای تولیدی شما با صنعتی که در آن مشغول به فعالیت هستید نقش بی‌بدیلی در رتبه‌بندی گوگل ایفا می‌کند. بنابراین مطمئن شوید که محتوای جاری شما دارای استانداردهای بالایی هستند و تا حد توان خود محتوای باکیفیت و به‌روز تولید کنید.

لینک‌ها

فقط به لینک‌های خارجی که وبسایت شما را هدف قرار داده‌اند اکتفا نکنید. ا انکر تکست‌ها (Anchor text) یکی از بهترین روش‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو محسوب می‌شوند که باید از آنها استفاده کنید. این ترکیب به شما کمک خواهد کرد تا یک استراتژی سئو تاثیرگذارتر برای ارتقای رتبه خود در موتور جستجوی گوگل شکل دهید.

عنوان و توضیح محتوا

برای انتخاب و توسعه عناوین و توضیحات صفحات اینترنتی خود وقت بگذارید. این کار به بارگیری سریعتر اطلاعات موجود در صفحات شما هنگام جستجو کمک شایانی می‌کند و نتیجه نهایی آن افزایش نرخ کلیک‌های کاربران (CTR) در سایت شما  است.

تمرکز روی به‌کارگیری عبارات کلیدی معنادار

در انتخاب عبارات کلیدی اولیه و ثانویه به معنادار بودن آنها توجه کنید. این موضوع یکی از فاکتورهای مهم در رتبه‌بندی سایت‌ها محسوب می‌شود. در پیکربندی استراتژی‌های سئو خود برای سال ۲۰۱۸ حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

طراحی سایتی مناسب برای گوشی‌های همراه

داشتن یک وبسایت پاسخگو یا یک سایت جداگانه برای گوشی‌های همراه به‌سرعت در حال رشد است. بنابراین درصورتی که چنین سایتی نداری توصیه می‌کنیم یکی از اولویت‌های شما برای سال ۲۰۱۸ طراحی یک سایت ویژه گوشی‌های همراه باشد.

اگر شما به دنبال یافتن راهی هستید تا در مدت زمان کوتاهی به قله‌های گوگل برسید، می‌توانید از خدمات اداره بازرگانی ایسنا بهره ببرید.

اداره بازرگانی ایسنا آمادگی دارد در زمینه‌های سئو، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی دیجیتال به شرکت‌ها و برندهای ایرانی مشاوره و خدمات تضمینی ارایه دهد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۸۳۶۳۱ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha