• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۷ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 97071508472
  • خبرنگار : 71480

گزارش خبرنگار ایسنا از تجمع دلواپسانِ امروز؛

خبرنگار:FATF چیست؟ معترض: نمی‌دانم!

خبرنگار:FATF چیست؟ معترض: نمی‌دانم!

همزمان با بررسی CFT در مجلس شورای اسلامی، عده‌ای که تعدادشان حدود ۵۰۰ نفر می‌رسید با تجمع مقابل مجلس و سر دادن شعار خواستار عدم تصویب CFT توسط نمایندگان بودند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را به عنوان اولین دستور مورد بررسی قرار دادند و در نهایت با ۱۴۳ رای موافق، ۱۲۰ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۷۰ نماینده، این لایحه را با یک ماده واحده و هفت حق شرط تصویب کردند.

همانگونه صحن علنی مجلس امروز با حواشی مواجه بود، جمعی از مخالفان تصویب لایحه  CFT که حدود ۵۰۰ نفر می شدند، صبح امروز مقابل مجلس با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی شعارهایی همچون «نه به خود تحریمی»، «برجام نمی‌خواهیم»، «FATFخیانت است به ملت» اعتراض خود را به تصویب لایحه کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) اعلام کردند. آن‌ها شعار می دادند که «مرگ بر منافق»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «رای نمایندگان باید شفاف گردد». بیشتر تجمع‌کنندگان را خانم‌های جوان تشکیل می‌دادند و تعداد مردان شاید به صد نفر هم نمی‌رسید. تعداد مردان و زنان بالای ۴۰ سال در بین تجمع‌کنندگان بسیار محدود بود.

مرد جوانی درباره دلیل حضور خود در مقابل مجلس اظهار کرد: ما با آمریکا مشکل اساسی داریم و زیر بار حرف زور آن‌ها نمی‌رویم.

وقتی از وی که از حوزه علمیه تهران در این تجمع شرکت کرده است درباره FATF و CFT‌می‌پرسم می گوید: از ماهیت این لوایح اطلاع دقیقی ندارم اما دشمن دنبال جهانی‌سازی است و می خواهد مسائل امنیتی و اقتصادی را یکدست کند. هدف اصلی دشمن محدود کردن قدرت نظامی ایران است. آنها می خواهند تسلط بیشتری بر اقتصاد ایران داشته باشند.

این جوان در پاسخ به این پرسش که آیا FATF برای کشور منافعی هم دارد؟ بیان می‌کند: ما یقین داریم که امریکا دشمن ماست و به چراغ سبز آمریکا اعتماد نمی کنیم. ما با آمریکا سر سازش نداریم. نمایندگانی که به این لایحه رای موافق می دهند، گرایش به شیطان پیدا کرده اند.

به سراغ خانمی حدودا ۵۰ ساله که کفن نمادینی به تن دارد رفتم و دلیل حضورش در مقابل مجلس را می‌پرسم. او جواب می‌دهد: FATF موجب تسلط بر نهادهای مالی ایران می‌شود. ما اجازه نمی دهیم استقلال و آرمان‌های‌مان از دست برود.

خانم جوان‌تری به جمع ما می‌پیوندد و وقتی می‌گویم که تقریبا تمام کشورهای جهان این لایحه را پذیرفته اند به وسط بحث می‌پرد و می‌گوید: فقط ۸۰ کشور عضو FATF هستند. این‌ها کشورهایی هستند که حکومت، مجلس و نیروی نظامی ندارند.

این خانم بعد از این‌که از سوالات عصبانی می‌شود از چند جوان می خواهد که مرا به نیروی انتظامی تحویل دهند. مامور نیروی انتظامی بعد از دیدن کارت خبرنگاری، از آن چهار پنج نفر می‌خواهد اجازه دهند آزادانه کارم را انجام دهم و آن‌ها هم به وسط جمعیت می‌روند.

با آمدن خبر تصویب CFT در مجلس، شعارها علیه نمایندگان بلند می‌شود.

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در میان تجمع کندگان حاضر شده و بیان می کند: رای نمایندگان باید شفاف باشد و آنها رسما آرای خود را اعلام کنند.

او ادامه می‌دهد که ما مطالبات خود را ادامه خواهیم داد.

فرد دیگری پشت بلندگو اعلام می‌کند که ما کوتاه نیامده و مطالبه‌گری خود را ادامه می دهیم.

نیروی انتظامی از لیدرهای تجمع‌کنندگان درخواست می کند که به تجمع پایان دهند و آن‌ها نیز از منتقدان می‌خواهند که به تجمع پایان دهند.

در حالی‌که هماهنگی‌ها برای بازگشت از مقابل مجلس آغاز شده و تجمع در حال پایان یافتن است، به سراغ جوان دیگری می‌روم و از وی درباره FATF و CFT و دلیلی مخالفتش می پرسم.

او پاسخ می‌دهد: این لوایح راه‌حل نیست. راه حل اقتصاد مقاومتی است. آیا قیمت دلار با برجام پایین آمد؟ برجام عبرت خوبی است. با پیوستن با CFTو FATF از لیست سیاه خارج نمی‌شویم. خروج ما از لیست سیاه به اجماع جهانی نیاز دارد و عربستان و رژیم صهیونیستی اجازه این کار را نمی‌دهند.

خانم جوانی دیگری می‌گوید:حق شرط رعایت نخواهد شد به این دلیل که عربستان و اسرائیل دو عضو ناظر در FATF هستند. ما با پیوستن به این لایحه، اطلاعات خود را در اختیار سایرین قرار می دهیم و این یعنی خود تحریمی.  بیشتر مشکلات ما ریشه داخلی دارد و باید این مشکلات حل شود. اگر در تبادل بانکی به مشکل خوردیم فدای سرمان. اگر مجلس دلسوز باشد برای این مشکل راه حلی پیدا می کند.

با مردی که در حال هماهنگ کردن برای بازگشت خانم‌هاست هم صحبت می‌شوم. او می‌گوید:اصلا FATF حلوا و عسل. شخص اول مملکت با این لایحه مخالفت کرده است پس چرا نمایندگان این مساله را رها نمی‌کنند؟

به او می گویم که طبق گفته علی لاریجانی، دفتر مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه‌ رئیس مجلس درباره‌ بررسی کنوانسیون‌های مرتبط با FATF اعلام کردند که ایشان با بررسی این لوایح در مجلس مخالفتی ندارند که در پاسخ می‌شنوم: رهبری نظر خود را قبلا اعلام کرده‌اند، حرف لاریجانی برای ما ملاک نیست. ما پیام رهبری را گرفته‌ایم. FATF اگر بهترین هم باشد، کسی نباید روی حرف رهبری، حرف بزند.

از او درباره ماهیت FATF سوال می‌کنم و جواب می دهد:پزشکیان می گوید من نمی دانم FATF چیست. بعد از من چه توقعی دارید؟ نمایندگان هم بهتر از من جواب شما را نخواهند داد. وقتی آنها از FATF اطلاعی ندارند، چگونه به آن رای می دهند؟

حدود ساعت ۱۲ ، تجمع پایان یافت اما تجمع‌کنندگان هنوز خط و نشان می‌کشیدند.

واکنش‌ها و تحلیل‌ها رسمی در پی تصویب CFT در مجلس را هم اینجا بخوانید.

محسن فرامرزی - خبرنگار ایسنا

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۳:۳۸

الان از اون 500 نفر بپرسین اف ای تی اف چی هست میگن نمیدونیم

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۵:۱۶

حمید خان تیتر خبر هم همین بود دیگه! ولی خدایش اگه از یه سری از اونهایی که رای مثبت دادند هم بپرسی نمیدونه چیه؟

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۵:۳۷

اگه راست میگید مقاله مستند و منطقی امروز کیهان رو در مخالف با این معاهده بذارید............ انسان عاقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشود.....

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۵:۴۸

از نماینده هم حزبیتون هم که پرسیدن میگه نمیدونم.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۲۰:۵۹

برادر من.این مردمی که امروز اومدن نه سیاست مدارن نه اقتصاددان.بلکه درسطح خودشون متوجه شدن که اف ای تی اف هم مثل برجام خسارت محضه و فایده ای نداره. و مطمئن باش ازون نماینده ی موافقی که از رای های بدون فکرش عبرت نمیگره خیلی جلوتره

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۱۸:۴۵

کواکبیان: اطلاع چندانی از FATF ندارم ، اما باید بهانه رو از دشمن گرفت !! ایشون عضو کمیسیون امنیت ملیه!

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۷ ۰۵:۱۴

تو خودت میدونی چیه؟!

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۳:۴۳

زیاد خودشو ناراحت نکن خود کرده را تدبیر نیست

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۳:۴۹

" اگر در تبادل بانکی به مشکل خوردیم فدای سرمان " لطفا بگید فدای سرم نه فدای سرمان! کلی کارخونه واحدهای صادراتی اون به خاطر مشکلات تبادل پول بین دو کشور نمیتونن جنس صادر کنن یعنی کارخونه ها واحدهای صادراتیشون به تعطیلی داره کشیده میشه در نظر نمیگیره یه کارگر بیکار شه حداقلش 2 الی 3 نفر بیکار میشن!!!! یعنی فکر نمیکنن احیانان اکثر کارخونه های ایران مازاد بر نیاز داخلن و کارگرهای اینا بیکار میشن به خاطر مشکل در صادرات و ارز؟ واقعا اینا کاش یه درصد درباره اینم فکر میکردم!

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۲۱:۰۸

وقتی بیشتر مشکلاتمون داخلیه،چه فرقی داره وضعیت تبادل بانکیمون چجوری باشه؟ واقعااا فکر میکنید باسوءمدیریت داخلی با اف ای تی اف مسائل ما حل میشه؟ خیر.درضمن خود اقای ظریف فرمودن که ما تضمینی نمیدیم.یعنی اف ای تی اف هم تاثیری در تبادل بانکی ما نداره.از داخل مدیریت رو درست کنیم سایر مسائل حل میشه

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۳:۵۲

داستان : مسافر می خواهد سوار اتوبوس بشه اعتراض می کنه اتوبوس پنچره ! ازش می پرسند تو اصلا می دونی مکانیک خودرو یعنی چی ؟!

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۴:۱۴

احسنت درد و بلات بخوره به کساني که تيتر مي زنند دلواپساني که چيزي نمي دونند.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۰۰:۳۱

نه جناب نپیچون اون یه داستان دیگس. داستان اینجا اینه که مسافر میخواد سوار اتوبوس بشه میگه چرخ پنچره. بعد میپرسن ازش چرخ چیه فرمون رو نشون میده میگه فکر کنم اینه

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۳:۵۴

نوع تيتر زدن شما هم جوري هست که موافق اين مصوبه هستيد خب قطعا طوري نشون ميديد که اين مصوبه هيچ ضرري نداره دقيقا مثل برجام که اگر اگر فرمايشات رهبري را نگاه بفرماييد فرمودند خسارت محض خب اول بحث برجام مي گفتيد دلواپسان خب الان از برجام چه چيزي مانده؟ و اثرات برجام را بفرماييد تا روشن بشيم البته اگر نظر بنده را بذاريد ...

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۴:۰۳

گرامی! وقتی اکثر کارخونه های ما مازاد بر نیاز داخلن و بدون صادرات تقریبا همشون خوابیدن حالا چه به خاطر مشکل بانکی و ترس مشتری ها از مبادله اقتصادی با ما! مجلس باید همه راه هارو بره! چکار کنه!؟ واسته الکی شعار بده یا بگه مردم اره راضین اصن هیچ مشکلی نداریم؟؟؟ مگه مردم رای دادن که اینطوری بشه؟؟؟؟ مگه رای دادیم که واستن سره جاشون؟؟؟

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۴:۱۰

برادر عزيز (سيد حميد) حرف بنده از روي احساسات نيست بلکه از روي تجربه است. اگر بفرماييد برجامي را که ابتداي امر همين بحثها بود و عده اي اعتراض مي کردند و به اسم دلواپس نام برده ميشدند، الان چه چيزي از اثرات مثبت برجام باقي مانده است؟ مگر اين نبود که فرمودند در بدو تصويب کل تحريمها برداشته ميشه؟ ميشه کمي از برجام و اثرات آن که اون موقع همش از خوبي ها گفته ميشد بگيد براي بنده؟؟؟

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۳:۵۵

وقتی دعوت میشن که بیان دیگه انتظار نداشته باشین بدونن واسه چی دارن اعتراض میکنن!!

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۳:۵۵

بهتره این سئوال رو از نمایندگانی بپرسید که بهش رای موافق دادند !

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۴:۱۶

خداوند ان شاالله همه ما را آدم کند

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۴:۱۷

مگه نظام پادشاهیه که "شخص اول مملکت با این لایحه مخالفت کرده است" و باید حتما اجرا بشه؟ خوبه نظام جمهوری داریم ها

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۴:۵۱

دمت گرم

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۲۱:۵۰

پادشاهی نیست. ولی ایشون دشمن شناس خوبی هستند. پیش تر همین مخالفت رو با برجام هم کردن.اما آقایون گوش نکردن و شد انچه نباید.الان هم خیلی پیش بینی در مورد اف ای تی اف سخت نیست البته اگر اهل اندیشه باشیم.دوباره خسارت ثمره درخت اف ای تی اف خواهد بود

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۴:۲۲

نمایندگان موافق با این توجیه که بهانه بدست آمریکا ندهیم موافق تصوب بودند . اگر ایران را از لیست سیاه خارج نکنند ، دوباره همین نمایندگان می گویند بهانه بدست آمریکا ندهیم و هرچه می خواهند را اجرا کنیم. آیا این منطق درست است؟

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۴:۵۱

منطق برجامیون و این سایت همین هستش خخخخ بیست سی هم بر همین منطق قرار بود اجرا بشه اگر اجازه بدن به این تفکر هم جنس بازی رو هم تصویب میکنن چون بهانه به امریکا میده

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۴:۳۰

اگر همین رفتار دلواپسان نبود ، برجام هم نتیجه می داد

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۴:۳۲

ایسنا از کار رسانه ای فاصله گرفته

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۴:۴۶

وقتی که نماینده ای حتی اسم FATFرا نمیتونه تلفظ کنه وطرفدار تصویب این طرح بوده بعد شماخواستیدیکی ازافراد مردم عادی این سوال را پاسخ دهند !!؟ ضمنا اروپا وامریکایی که هرگز طرفدار رفاه ملت ایران نبوده ونیستند چرا اینقدر اصرار دارند که ما به FATF بپیونیم !!؟ یعنی برای شما جای سوال نیست ؟

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۵:۰۷

الان دیگه نمیشه به کشورهای دیگه کمک مالی کرد , مثل حزب اله و فلسطین و عراق و یمن و سوریه درسته , و با تصویبش جلوی اختلاس و پول شویی گرفته میشه

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۵:۱۵

متاسفم. ولي خواهش ميكنم اين مطلب را از روي سايت برداريد تا كمتر باعث تاسف شود. هرچند با پاك كردن صورت مساله، مساله حل نميشود ولي درد دل ما كمتر ميشود.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۵:۲۱

آیندگان قضاوت خواهندکرد.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۵:۵۹

افکار بعضي ها اينه که اگه شخص اول مملکت چيزي گفت ، بقيه ديگه عقل و خرد ندارند ... ما با همچين آدمهاي شديم 80 م

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۶:۵۹

تعصب تعصب تعصب. آدمی رو کور میکنه و اجازه فکر کردن به آدم نمیده.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۶:۰۰

اين مثلا دلواپسان بي سواد؛ به جاي اينكه تو معاهدات بين المللي كه خيلي كشورا عضوش هستن دخالت كنن و نظر بدن، بهتره برن جلو همون مجلس اعتراض كنن چرا گوشت و مرغ و سبزي و محصولات ديگه ٢.٣برابر شده؟!؟!؟! برن اعتراض كنن چرا سكه شده ٤ميليون؟ چرا جوانان بيكارن؟! ......... پس اين افراد از طبقه معمولي جامعه نيستن!!! چون با برنامه به دنبال شلوغ كردن و متشنج كردن اوضاع هستن

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۶:۱۶

خدایا فقط و فقط به داد مردم مظلوم برس از دست این مغزها.... بابا شما که چیزی سرتون نمیشه چرا به خودتون اجازه مداخله تو هر چیزی رو میدید بذارید کسانی که تو مملکت کارشون بررسی و تصویب این امور هست رسیدگی کنند

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۶:۱۸

کاملا موافقم دیگه مشکلات جامعه رو نمی بینن چون دغدغه شون نیست احتمالا تامین میشن که به خاطر چیزایی که اصلا معنی اش هم شاید ندونن این جور خودشونو کفن پوش می کنن خواهرها و برداران گرامی دلواپس دغدغه مردم الان تو کشور گرونی کمرشکنه و ضعیت بی ثبات اقتصادیه دردتون اینا باشه

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۲۲:۳۳

عجب...

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۸:۱۷

حلالت سید محسن

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۰۵:۱۲

غم نبینی قناری

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۸:۳۷

خدایا مرگ بده به من نبینم این لایحه تصویب شده. ما کشور ثروتمندی داریم چه میشود مگر اگر سالی چند میلیارد دلار به فلسطین و لبنان و سوریه بدیم!!!!

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۱۸:۵۴

مشتی خودسر و ابزار دست پولشیویان

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۲۰:۳۶

عجیبه ! مردم باز درگیره این بازی ها میشن ! برجام چی داشت که این بخواد داشته باشه ! 5 تا کشور تو دنیا این Fatf رو امضا نکردن یکیش ماییم !

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۲۰:۳۹

اینها همان هائی هستند که با هوچیگری مردم راتحریک می کنند تا پلاک ثبتی و قانونی دیگران را غصب کنند.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۲۰:۴۵

اقای فرامرزی این جمعیت در دید شما ۵۰۰ نفر به نظر اومده وگرنه واقعیت جمعیت دیگه ای رو نشون میده.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۲۱:۰۹

با این دلواپسان ، عجب داستانی است کل علی!

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۲۲:۵۶

از اون خبرنگار .... می پرسم fatf چیه ? یه چیزایی تحویلت میده مثل مزخرفات منافقان اصلاح طلب

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۲۲:۵۶

مشکل مملکت ما همین نمی دونیم هاست.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۲۳:۲۰

آهای ایسنا و آهای خبرنگار ..... .. خودتونید

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۵ ۲۳:۳۶

سلام... جناب فرامرزی و ایسنا ، شما توضیح بدهید که جریان چیه ؟ شماهاکه محرم دولت و مجلس هستید.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۰۰:۱۵

لعنت به تو ایسنا.گزارش فردا دوشنبه کیهان در مورد توهین این خبر به مردم و مخالفان اف آی تی اف است.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۰۰:۴۰

نظرات مردم رو توی همین پایگاه شما که موافق تصویب بودید . خوندم . دیدم اکثرا مخالف تصویب بودند. خدا رو شکر مردم کم کم اگاه میشن. اسمان و ریسمان ببافید که از گلابی برجام بخورید. شما از گلابی برجام نخواهید خورد.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۰۰:۴۲

ایسنا .. خودتی، نصیحت گوش کن

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۰۹:۴۳

سلام این راه باید با جلیلی و احمدی‌نژاد تمام می‌شد و اصلا برجامی بوجود نمی‌آمد ولی نخواستن چون منافع آن در وجود مشکل بود مثل گفتن کاغذ پاره ولی همین کاغذپاره ها الان مشکل بین الملل شدن بگذارید مجلس و دولت کار خود را انجام دهند تا کشور نفس بکشد

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۱۱:۴۸

بیچاره مردم. آخر هم بی‌کفایتی مسئولین افتاد گردن مردم. ای کاش بیشتر اهل مطالعه بودیم حداقل در مورد تاریخ. بدبختی وقتی نماینده موافق برجام و اف ای تی اف نرفتن کامل بند ها رو مطالعه کنن از مردم طرفدار اون نماینده‌ها چه توقع

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۸ ۰۸:۲۵

اعتراض حق طبیعی مردم است اما به نظر شما اگر قانونی در مجلس در حال تصویب باشد مردم عادی هم می توانند درب مجلس تجمع کنند و اعتراض مسالمت آمیز کنند؟

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۴ ۰۹:۴۶

جناب آقای محسن فرامرزی واقعا تشکر و سپاس، اینگونه تهیه و انعکاس گزارش واقعا نشان از عمق اطلاع مخالفان لوایح تخصصی در مجلس را آشکار میکند. ایسنا کلا کارت حرف نداره ممنونم

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۹ ۱۸:۴۰

این گونه تیتر زدن واین گونه سوال کردن نشانه سوء نیت خبرنگار هست مخالف حتما با دست پر واطلاعات کامل به صحنه میاد و اعتراض میکنه