• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۷ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 97071608945
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

منبع پیامک‌های ارسالی FATF به نمایندگان مجلس مشخص شد

منبع پیامک‌های ارسالی FATF به نمایندگان مجلس مشخص شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: بعضی از افرادی که به نمایندگان پیامک‌ها را ارسال کردند، اصلا نمی‌دانند FATF چه هست.

محمدرحیم نوروزیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص منبع پیامک‌های ارسالی FATF به نمایندگان مجلس اظهار کرد: متولی اصلی پیامک‌های ارسالی به نمایندگان شناسایی نمی‌خواهد و خود افراد دخیل در این امر اعلام کرده‌اند که ارسال این پیامک‌ها کار چه کسی است. البته پیامک‌های ارسالی تهدیدآمیز نبوده و در واقع یکسری پیامک‌ها ارسال شده و منشا آن هم مشخص است که از کجا بوده است.

وی افزود: این فرد تاکنون دستگیر نشده و از سوی یک حسینیه است که آشکارا اعلام کردند که کار آن‌ها بوده و مساله پنهانی نبوده است. این فرد آقای خ. م(عضو سابق شورای شهر مشهد) بوده که در حسینیه ای در مشهد مشغول فعالیت است. پیامک‌های ارسالی تهدیدآمیز نبوده و آن ها اعلام می کنند که این پیامک ها بیشتر حاوی هشدار و اطلاع‌رسانی است.

وی تصریح کرد: در عین حال این کار مناسبی نیست و اگر کسی در خصوص طرح‌های مجلس اظهار نظری دارد، می‌تواند انتقاد و نقد کند و اشکالات آن را بیان کند. یکی از نمایندگان اعلام کرد که مخالفان این جریان حتی یک خط دلیل برای ما ارائه نکردند که دلیل مخالفت‌شان با این طرح چیست. این که قسم بدهیم و تشویق و تهدید کنیم، کار درستی نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت:  بعضی از افرادی که این پیامک‌ها را ارسال کردند، اصلا نمی‌دانند FATF چه هست؛ این نوع حرکت‌ها مطرود است و ما باید برای رای مردم و نظر آن ‍‌ها احترام قائل شویم. همچینن رهبری که در راس کشور قرار دارد نیز اعلام کردند که مجلس خودش در این باره تصمیم‌گیری می‌کند. این نوع حرکت‌ها محکوم بوده و ارسال پیامک به نمایندگان راهش نیست  و می‌توانند از طریق نمایندگان و رسانه‌ها مطالب خود را مطرح کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۱۰:۵۴

اطلاع رسانی دقیق و آگاه کردن مردم یکی از وظایف اصلی رسانه ملی است که متاسفانه رسانه ملی ما تبدیل به رسانه میلی شده و تمام مسائل را از دیدگاه مدیران اصلی آن (که آنها هم از منابع خاصی خط می گیرند) بررسی و منتشر میکند

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۱۱:۳۵

اینکه دولت و نماینده های حامی دولت همیشه مردم رو بی سواد و بی اطلاع خطاب کنن برای ما یه چیز عادیه. کدوم راه ارتباطی برادر من.اگر موافقین طرح گوشی برای شنیدن نظرات مخالفین داشتن اجازه میدادن کارشناسان بیان و مناظره انجام بدن.6تا دانشگاه اعلام امادگی کرد که بذارید ما بیایم و با نماینده های موافق مناظره کنیم اما نماینده های موافق عالم دهر نپذیرفتن.اون وقت میگید راهی به غیر پیامک پیدا کنید الله اکبر...

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۲۳:۰۱

آقای فیضی شما اقلیتی از مردم هستید . از بس فراتر از سهم خودتان داد زده اید تصورتان این شده که مردم شمایید

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۱۱:۴۷

این یارو شماره نماینده ها رو از کجا آورده که بهشون پیامک زده؟!!!

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۱۲:۳۷

چه جالب ،شمارهای نمایندگآن از کجا آورده ؟

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۱۳:۵۱

با تصویب CFTدوران طلایی خروج ارز بصورت چمدانی گذشت

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۲۰:۲۷

با تصویب CFTدوران طلایی خروج ارز بصورت چمدانی گذشت! و همچنین ورودش !

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۱۷:۵۰

باید با فرد ویا افراادی که دست داشته‌اند دراین کار زشت، برای همیشه برخوردشود.

avatar
۱۳۹۷-۰۷-۱۶ ۲۱:۵۰

چقدر توهین آمیز و دروغ گویانه خیلی از اونهایی که ارسال کردن و خودم میشناسم قشر تحصیل کرده از بهترین دانشگاه های تهران هستند و نمیدونم چرا نباید این حق رو داشته باشن که به نماینده های مملکتشون پیامک بزنن. لیست شماره تماس ها هم بگردین تو نت هس. خیلی چیز خاصی نبوده که بخواد از جای خاصی رهبری بشه اتفاقا بنظر میرسه نماینده ها خیلی مطالعه نکردن لایحه مذکور رو که حتی دفاعیاتشون اینقدر بیخود و بی پشتوانه بود این روهم بگید که فقط یه بند از FATF مونده بود تصویب بشه و الباقی خیلی وقته که داره اجرا میشه و مدتهاست به بانکها ابلاغ شده