• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۷ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 97071609015
  • منبع : نمایندگی ایلام

آماده‌باش نیروهای پلیس راه برای خدمت‌رسانی به زائرین حسینی(ع)

آماده‌باش نیروهای پلیس راه برای خدمت‌رسانی به زائرین حسینی(ع)

ایسنا/ایلام رئیس پلیس راه استان ایلام از آماده‌باش کامل نیروهای پلیس راه برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین حسینی(ع) و برقراری نظم آمد و شد ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «رضا همتی‌زاده» اظهار کرد: برای اجرای هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی(ع)، پلیس راه استان با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان در مسیرهای ۵ گانه اربعین(مهران - سرابله - دهلران - ملکشاهی و ایوان)نسبت به استقرارهای ایستگاه‌های امدادی در محل‌های ایمن اقدام کرده است.

وی به رانندگانی که قصد تردد در این ایام را دارند توصیه کرد که با توجه به افزایش سفرها و حجم زیاد ترافیک بخصوص در مسیر مهران و سرابله قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: با توجه به این‌که مسیر «ایلام - مهران» دارای یکنواختی مسیر نیست و دارای نقاط ضعفی می‌باشد، از این‌رو می‌طلبد که رانندگان محترم با رعایت صبر و حوصله، پرهیز از عجله و شتاب بی‌مورد و رعایت سرعت مطمئنه و توجه به هشدارهای پلیسی رانندگی کنند تا ان‌شاءا... شاهد حوادث دلخراش رانندگی در این ایام نباشیم.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که علت بیشتر تصادفات اربعین سال گذشته خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده، از این‌رو می‌طلبد که رانندگان در صورت احساس خستگی و خواب‌آلودگی سریعاً در محلی ایمن خودروی خود را پارک کرده و با پیاده شدن از خودرو و رفع خستگی و بدست آوردن هوشیاری کامل سپس نسبت به رانندگی در ادامه مسیر اقدام کنند.

همتی‌زاده یادآور شد: پلیس راه انتظامی استان ایلام در نظر دارد در اربعین امسال علاوه‌بر استفاده از تیم‌های خودرویی برای روان‌سازی ترافیک و گره‌های ترافیکی از گشت‌های موتوری در مسیر «ایلام - مهران» استفاده کند تا ان‌شاءا... شاهد اجرای هرچه باشکوه‌تر این کنگره عظیم در استان ایلام باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha